کارشناس داوری: ناظمی باید بازیکن مس را اخراج می کرد/ پورعلی گنجی خطای هند نکرد

حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: او در این بازی یک اشتباه وحشتناک داشت که آن هم مربوط به دقیقه ۱۶ بازی می شود. وی افزود: فرشید باقری به دنده کامیابی نیا ضربه بدی وارد کرد که چون ناظمی […]

حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: او در این بازی یک اشتباه وحشتناک داشت که آن هم مربوط به دقیقه ۱۶ بازی می شود.

وی افزود: فرشید باقری به دنده کامیابی نیا ضربه بدی وارد کرد که چون ناظمی در زاویه دید بدی بود متوجه نشد و فقط فهمید که شدت ضربه زیاد بوده وکارت زرد داد درصورتی که این خطا کارت قرمز داشت.

این کارشناس داوری افزود: در صحنه ای که مسی ها معتقد به خطای امیری بودند باید بگویم قبل از امیری بازیکن مس روی امیری خطا کرد و تعادل این بازی را بهم زد و به همین دلیل ناظمی با خونسردی این اتفاق را مدیریت کرد.

سلیمانی در مورد اتفاق دقیقه پایانی بازی و اعتقاد مسی ها به خطای هند پورعلی گنجی گفت: در ان صحنه توپ به کتف پورعلی گنجی خورد و حتی اگر بهدست او هم خورده بود پنالتی نبود  دست اینبازیکن در سینه اش جمع شده بود و خطای پنالتی نبود.

 

انتهای پیام/




کارشناس داوری: ناظمی باید بازیکن مس را اخراج می کرد/ پورعلی گنجی خطای هند نکرد

منبع:آنـــا
? کارشناس داوری: ناظمی باید بازیکن مس را اخراج می کرد/ پورعلی گنجی خطای هند نکرد