کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر

حیدر سلیمانی معتقد است وحید کاظمی قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر داشت. حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با نذیر کرمان در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر گفت: کاظمی قضاوت خوبی در این بازی داشت و در همه صحنه‌ها حاضر بود. دوندگی مناسبی را از این داور دیدیم […]

حیدر سلیمانی معتقد است وحید کاظمی قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر داشت.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با نذیر کرمان در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر گفت: کاظمی قضاوت خوبی در این بازی داشت و در همه صحنه‌ها حاضر بود. دوندگی مناسبی را از این داور دیدیم و کارت زردهایی که داد درست بود.

پنالتی پرسپولیس درست بود

وی درباره صحنه‌های حساس بازی گفت: پنالتی پرسپولیس صحیح بود زیرا توپ به دست سهرابیان برخورد کرد و مسیرش تغییر کرد. گل دوم پرسپولیس شاهکار کمک داور بود و مهاجم سرخ‌ها از مدافع حریف عقب‌تر بود و آفسایدی در کار نبود.

سلیمانی اضافه کرد: در نیمه دوم، ترابی در محوطه جریمه گل‌گهر شبیه‌سازی کرد و کاظمی در موقعیت خوبی برای تشخیص این صحنه حضور داشت. حتی اگر ترابی به حرکتش ادامه می‌داد، می‌توانست از بازیکن حریف پنالتی بگیرد. در دقیقه ۵۵، ضربه سر بازیکن پرسپولیس از خط رد نشد و فروزان قبل از وارد شدن توپ به داخل دروازه، آن را برگشت داد.

انتهای پیام




کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر

منبع: ایـسنا
? کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر