کارخانه فرآورده های لبنی شیردونه بافت وارد چرخه تولید شد

کارخانه شیر بافت با سرمایه ای ۷۰ میلیارد ریالی، چند سال بود که برای ادامه فعالیت دست به دست می شد و ثمره ای نداشت و با حمایت مسئولین شهرستان وارد چرخه تولید شد. آرمان کرمان: کارخانه شیر بافت با ظرفیت ۴۰تن در هر شیفت کاری و با میزان سرمایه ۳۲ میلیارد ریال در سال […]

کارخانه شیر بافت با سرمایه ای ۷۰ میلیارد ریالی، چند سال بود که برای ادامه فعالیت دست به دست می شد و ثمره ای نداشت و با حمایت مسئولین شهرستان وارد چرخه تولید شد.

آرمان کرمان: کارخانه شیر بافت با ظرفیت ۴۰تن در هر شیفت کاری و با میزان سرمایه ۳۲ میلیارد ریال در سال ۹۲ به بهره‌برداری رسید.

این طرح از محل طرح‌های زودبازده با اعتبار ثابت ۶میلیارد ریال و از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی اعتبار ثابت مبلغ چهار میلیارد و۵۰۰میلیون ریال دریافت کرده بود.

این طرح در ابتدای تاسیس برای ۱۵نفر شغل ایجاد کرده بود و از جمله محصولات تولیدی آن شیر پاستوریزه، ماست، خامه قنادی، دوغ، خامه، پنیر و کشک تولید می‌باشد.

مدت ۸ سال از افتتاح کارخانه ای میگذشت که با سرمایه ای دولتی تاسیس و سپس تحویل و واگذار به سرمایه گذار بخش خصوصی شد.

سرمایه ای که امید ۱۵تا ۲۰ جوان تحصیلکرده این شهرستان را ناامید و آنان را از کار بیکا ر کرده  است.

پس از بازدیدهای مسئولین شهرستان و پیگیری های صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه و جلسات متعدد در قالب کارگروه رفع موانع تولید در فرمانداری با همکاری بانک کشاورزی  و جهاد کشاورزی مجددا وارد چرخه تولید شد.

کارخانه شیر شهرستان بافت در شهرک صنعتی بافت واقع در ۲کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.
انتهای پیام/ع




کارخانه فرآورده های لبنی شیردونه بافت وارد چرخه تولید شد

منبع:آرمـان
? کارخانه فرآورده های لبنی شیردونه بافت وارد چرخه تولید شد