چگونه «جهش تولید» در جنوب کرمان می‌تواند ایجاد شود؟

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس موارد متعدد در راستای جهش تولید در جنوب استان کرمان را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بهنام سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب باعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ضمن تأکید بر ظرفیت‌های خدادادی متنوع […]



نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس موارد متعدد در راستای جهش تولید در جنوب استان کرمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بهنام سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب باعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ضمن تأکید بر ظرفیت‌های خدادادی متنوع در جنوب استان گفت: به‌منظور تبیین شعار سال در دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد اقدامات متعددی را می‌توانیم انجام دهیم.

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شناسایی ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری منطقه براساس سیاست‌های آمایش سرزمینی و ترویج سیاست‌های کشت جایگزین در منطقه متناسب با اقلیم و منابع آبی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توان در راستای تبیین شعار سال انجام داد.

وی حمایت از بخش خصوصی در جهت ایجاد سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری منطقه را از دیگر رویکردها در این راستا برشمرد و عنوان کرد: به‌منظور تبیین شعار سال می‌توانیم شهرک صنایع دستی در منطقه، متناسب با استعداد‌های روستاییان و عشار ایجاد کنیم.

سعیدی ساماندهی محصولات کشاورزی و ایجاد زیرساخت و سایر امکانات لازم در جهت صادرات و توزیع مناسب در سراسر کشور را از دیگر پیشنهادات جهت تبیین شعار سال باعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» دانست.

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های حمل‌ونقل هوایی و ریلی برای حمل محصولات کشاورزی منطقه و همچنین ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری متناسب با ظرفیت‌های منطقه از دیگر اقداماتی است که می‌توان در راستای تبیین شعار است، انجام داد.

انتهای خبر/م


چگونه «جهش تولید» در جنوب کرمان می‌تواند ایجاد شود؟

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? چگونه «جهش تولید» در جنوب کرمان می‌تواند ایجاد شود؟