چه کسانی مجاز به ثبت‌نام در کنکور دانشگاه فرهنگیان نیستند؟

دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاه‌های اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبت‌نام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ‌- معلم در دانشگاه فرهنگیان نیستند. به گزارش نذیر کرمان، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان […]

دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاه‌های اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبت‌نام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ‌- معلم در دانشگاه فرهنگیان نیستند.

به گزارش نذیر کرمان، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در سال ۱۴۰۳ تا فردا شنبه ۱۱ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

نوبت اول آزمون سراسری و آزمون متقاضیان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)، نوع آزمون خود را «فقط متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم» انتخاب می‌کنند، در صورت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو – معلم حق انتخاب رشته در رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را نخواهند داشت.

سازمان سنجش آموزش کشور در مورد داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام، نوع آزمون خود را «متقاضی شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم» انتخاب می‌کنند،  اعلام کرد؛ نتیجه نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در سال ۱۴۰۳ قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعلام خواهد شد و بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در سال ۱۴۰۳، مهلت چند روزه به این دسته از داوطلبان داده می‌شود که چنانچه از قبولیِ خود در دانشگاه فرهنگیان منصرف شدند، امکان انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را داشته باشند. 

دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاه‌های اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبت‌نام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ‌- معلم  در دانشگاه فرهنگیان نیستند.

ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب نوع تقاضای خود مبنی بر شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان و یا آزمون سراسری و یا شرکت در هر دو آزمون، دقت کافی را به عمل آورند.

انتهای پیام




چه کسانی مجاز به ثبت‌نام در کنکور دانشگاه فرهنگیان نیستند؟

منبع: ایـسنا
? چه کسانی مجاز به ثبت‌نام در کنکور دانشگاه فرهنگیان نیستند؟