چه خبر از آخرین وضعیت محور سیل‌زده بهادرآباد-رودبارجنوب- زهکلوت؟

نذیر کرمان/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی احداث پل چهار دهانه در محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار _ایرانشهر که بر اثر سیل دی ماه سال ۱۴۰۰ صدمه دیده بود خبر داد. وحید میرافضلی ۳۰ شهریورماه در حاشیه بازدید از روند بازسازی و […]

نذیر کرمان/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی احداث پل چهار دهانه در محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار _ایرانشهر که بر اثر سیل دی ماه سال ۱۴۰۰ صدمه دیده بود خبر داد.

وحید میرافضلی ۳۰ شهریورماه در حاشیه بازدید از روند بازسازی و احداث ابنیه‌های فنی خسارت‌دیده بر اثر سیلاب‌ها در سنوات قبل در محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار جنوب  _ ایرانشهر گفت: احداث چهار دهانه هفت متری پل در محدوده روستای رحمت آباد که بر اثر سیلاب دی ماه ۱۴۰۰ خسارت دیده بود هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال انجام است و به زودی با تعیین پیمانکار عملیات خاکی و آسفالت آن نیز آغاز و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به  روند احداث یک دستگاه پل با  ۲۰ دهانه ۱۰ متری در ورودی شهرستان زهکلوت افزود: پس از سیلاب‌های سال ۱۴۰۰ با توجه به حجم زیاد آب ورودی به پل پرچم و عدم توانایی این پل در انتقال آب که منجر به تخریب جسم راه و آبگرفتگی معابر شهری شد، احداث پل مذکور در دستور کار اداره کل راهداری قرار گرفت و در حال حاضر عملیات ساخت آن با پیشرفت ۳۰ درصدی و با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در حال انجام است.

میرافضلی از روند بازسازی و ساخت یک پل با  ۱۰ دهانه ۱۰ متری در  محدوده روستای چاه بید اظهار کرد: این پل در اثر سیلاب‌های سال ۹۸ آسیب دیده بود که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی و با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان در حال احداث است.

معاون راهداری از انجام اقدامات پیشگرانه قبل از بارندگی‌های پاییز و زمستان در حوزه راه‌های شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان خبرداد و افزود: لایروبی، بازگشایی، اجرای دریواسیون خاکی و تنقیه پل‌های محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار _ایرانشهر در حال انجام است و تعمیرات رادیه و برید پل‌ها و آبنماهای این محور با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و تعمیر آبنما باکس محور برجک هم با اعتبار شش میلیارد تومان انجام شده است.

انتهای پیام 




چه خبر از آخرین وضعیت محور سیل‌زده بهادرآباد-رودبارجنوب- زهکلوت؟

منبع: ایـسنا
? چه خبر از آخرین وضعیت محور سیل‌زده بهادرآباد-رودبارجنوب- زهکلوت؟