چهار طرح عمرانی و درمانی در رفسنجان به بهره‌بردرای رسید

نذیر کرمان/کرمان چهار طرح درمانی شامل خانه‌های پزشک، خانه بهداشت و مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان عصر ۳۰ بهمن ماه با اعتبار بالغ بر ۳۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. به گزار نذیر کرمان، طرح مقاوم‌سازی و بهسازی بخش‌های بستری بیمارستان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) از جمله جراحی زنان، جراحی مردان، کودکان، […]

نذیر کرمان/کرمان چهار طرح درمانی شامل خانه‌های پزشک، خانه بهداشت و مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان عصر ۳۰ بهمن ماه با اعتبار بالغ بر ۳۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزار نذیر کرمان، طرح مقاوم‌سازی و بهسازی بخش‌های بستری بیمارستان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) از جمله جراحی زنان، جراحی مردان، کودکان، cssd(بخش استریل) و … که به همت خیّران و نیز اعتبارات دولتی و با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار رفسنجان در این مراسم از پای کار بودن خیران در بخش سلامت و درمان قدردانی کرد و افزود: بخش بیمارستان‌های دولتی شهرستان در حوزه ارائه خدمات بهداشت و سلامت جامعه بسیار تلاش دارند و بیمارستان خصوصی تسکین هم در حال ساخت است و در این عرصه حضور بخش خصوصی حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز حضور برخی خیران در حوزه بهداشت و درمان را ستودنی دانست، زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند حمایت‌گر باشد لذا بخش خصوصی و خیران در این حوزه باید بیش از پیش به عرصه آیند.

دکتر وحید محمدی شاهرخی تصریح کرد: دولت تاکید دارد که حوزه بهداشت و سلامت باید مورد حمایت قرار گیرد، لذا بدون کمک خیرین قطعا دولت نمی‌تواند موفق باشد.
 
افتتاح خانه بهداشت در خنامان
 
خانه بهداشت منطقه کم برخوردار و محروم خنامان نیز با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و قرار است به جمعیت این دهستان یعنی ۱۳۲۸ نفر خدمت درمانی ارائه دهد.

دکتر محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم گفت: اهتمام ویژه دولت و نظام برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و محروم اعم از حوزه سلامت و بهداشت قابل تقدیر است.

دکتر عباس اسماعیلی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم اظهار کرد: سهم رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محروم رفسنجان در حوزه بهداشت و درمان ۳۳ پروژه است که به تدریج در حال اجرا و بهره‌برداری هستند.
 
همچنین خانه پزشک عرب‌آباد نیز با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال بهره‌برداری شد و قرار است جمعیت ۶۲۰۰ نفر اهالی عرب‌آباد، همت آباد و مهدی‌آباد سردار از خدمات رسانی پزشک این خانه بهره‌مند شوند.
 
خانه پزشک روستای لاهیجان از توابع بخش مرکزی رفسنجان نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد و جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان این منطقه ۷۰۰۰ نفر است.

انتهای پیام




چهار طرح عمرانی و درمانی در رفسنجان به بهره‌بردرای رسید

منبع: ایـسنا
? چهار طرح عمرانی و درمانی در رفسنجان به بهره‌بردرای رسید