چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان آغاز به‌کار کرد

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی،همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی،در محل گلزار شهدای کرمان افتتاح شد. محمدمهدی کاظم‌تبار دبیر این دوره از جشنواره با اشاره به ارسال بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه،وجه تمایز این دوره از جشنواره را گستردگی آن در سراسر کشور دانست و بیان کرد:«چهارمین دوره […]

فردایکرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی،همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی،در محل گلزار شهدای کرمان افتتاح شد.

محمدمهدی کاظم‌تبار دبیر این دوره از جشنواره با اشاره به ارسال بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه،وجه تمایز این دوره از جشنواره را گستردگی آن در سراسر کشور دانست و بیان کرد:«چهارمین دوره جشنواره تئاتر سردار آسمانی،زنگ اعلامی برای بین‌المللی کردن آن است».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۱۴ دی‌ماه در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی،اظهار کرد:«فراخوان این دورۀ جشنواره آذرماه امسال منتشر شد و بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه رسید».

کاظم‌تبار افزود:«از بین آثار ارسالی،۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان کشور انتخاب شد که در واقع این شهرها میزبان جشنواره تئاتر سردار آسمانی خواهند بود».

وی اظهار کرد:«امسال جشنواره در هرات افغانستان برگزار شد و امیدواریم در دوره‌های بعد با حضور نمایش‌های گسترده‌تر در کشورهای جهان اسلام این موضوع را بسط بدهیم». /پ




چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان آغاز به‌کار کرد

منبع:خبر کرمان
?

چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان آغاز به‌کار کرد

:اخبار استان کرمانفرهنگ