چندین پروژه گردشگری در کرمان افتتاح شد

فت فتو/کرمان در دومین روز از هفته گردشگری با حضور فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان، چندین پروژه گردشگری در کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار فت فتو، هتل آپارتمان هیوا نخستن پروژه بود که امروز ششم مهرماه بهره برداری شد. براساس این گزارش این هتل با هزینه حدود ۴۵ میلیارد تومان […]

فت فتو/کرمان در دومین روز از هفته گردشگری با حضور فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان، چندین پروژه گردشگری در کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فت فتو، هتل آپارتمان هیوا نخستن پروژه بود که امروز ششم مهرماه بهره برداری شد. براساس این گزارش این هتل با هزینه حدود ۴۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده که ۱۷سوئیت و یک اتاق دارد و مساحت سوئیت ها ۹۰، ۷۰، ۶۰ و ۴۰ مترمربعی است.

بهره برداری از هتل بین المللی پویا در کرمان کرمان هدف بعدی افتتاحیه های امروز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بود.

بر پایه این گزارش، این هتل دارای۴۰ اتاق و ۹۸ تخت و حدود ۵۵ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

فعالی امروز همچنین روبان آغاز به کار عمارت سنتی باستان را قیچی کرد؛ این عمارت یک سفره خانه سنتی است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان این مکان یک خانه قدیمی بود که مرمت و احیا شده و حجم سرمایه گذاری آن حدود ۸ میلیارد تومان است.

به گزارش فت فتو، همچنین امروز اقامتگاه کلیاس با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افتتاح شد؛ این بنا متعلق به دوره قاجاریه است که در سال جاری مرمت و احیا شد. گفتنی است در این مکان یک حمام سنتی و اتاق ماساژ نیز وجود دارد.

بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی خانم کوچک آخرین هدف افتتاحیه های دومین روز هفته گردشگری در کرمان بود.

انتهای پیام




چندین پروژه گردشگری در کرمان افتتاح شد

منبع:ایـسنا
? چندین پروژه گردشگری در کرمان افتتاح شد