چشم‌های اشکبار و دل‌های بی‌قرار در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم/ غم فراق پایانی ندارد + فیلم

سردار حاج قاسم سلیمانی سردار نه یک ملت، بلکه سردار آحاد سرزمین‌های اسلامی بود که یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاد تا امنیت امروز ما مرهون تلاش‌های بی‌وقفه آن عزیز خفته در خاک باشد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، صبح ۱۳ دی ماه ۹۸ هیچ‌گاه از خاطر نمی‌رود؛ آن […]

سردار حاج قاسم سلیمانی سردار نه یک ملت، بلکه سردار آحاد سرزمین‌های اسلامی بود که یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاد تا امنیت امروز ما مرهون تلاش‌های بی‌وقفه آن عزیز خفته در خاک باشد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح ۱۳ دی ماه ۹۸ هیچ‌گاه از خاطر نمی‌رود؛ آن روز صبح که همه دنیا از نبودنت می‌گفتند اما ما در بهت و حیرت این‌که؛ چگونه می‌شود که نباشی؟ اصلاً مگر می‌شود حاج قاسم نباشد؟ حاج قاسم اگر نباشد سپاه قدس و جبهه مقاومت چه کند؟ یتیمان شهدای مدافع حرم چه کنند؟ مادران و پدران چشم‌انتظار مدافعان حرم چگونه دل‌محکم باشند از بودن تو کنار فرزندانشان؛ اصلاً همه اینها به کنار، ایران بدون تو چه کند؟

همه اینها در لحظات مخابره خبر شهادتت در ذهن ما بود اما این خبر تلخ واقعیت داشت و ما دیگر تو را کنار خود نداشتیم. بهت ما کم‌کم جای خود را به بغض و اشک داد و این واقعیت تلخ را پذیرفتیم که تو دیگر بین ما نیستی؛ درست موقعی که همه ما خواب بودیم شقی‌ترین افراد این دنیا تو را از ما گرفتند.

توصیف دهه هشتادی‌ها از “حاج قاسم” + فیلم

درست موقعی که ما خواب بودیم..‌.، اما شهادتت هم مانند زندگی‌ات نجات‌بخش بود مانند شیشه عطری که سرش باز شود، عطر مکتب و مرام تو در دنیا پیچید و نهال نازک مقاومت ریشه دواند و محکم شد.

روحیه شهادت‌طلبی، تفکر جهادی و حضور بی‌ادعای سردار سلیمانی در همه میادین و حضور بین مردم او را محبوب دل‌ها و از سایر مسئولان متمایز کرده بود. مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) بود که او را محبوب قلوب کرد و این در مراسم تشییع میلیونی‌اش متجلی شد.

چشم‌های اشکبار و دل‌های بی‌قرار حال و هوای این روزهای مردمی است که در سومین سال فراق از دست دادن حاج قاسم سلیمانی از اقصی نقاط دنیا خودشان را به گلزار شهدای کرمان رسانده‌اند که در کلیپ زیر گوشه‌ای‌ از بغض‌‌ و اشک‌ دلدادگان حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان از نظر خوانندگان تسنیم می‌گذرد:

شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان ,

انتهای پیام/




چشم‌های اشکبار و دل‌های بی‌قرار در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم/ غم فراق پایانی ندارد + فیلم

منبع: تسنــیم
? چشم‌های اشکبار و دل‌های بی‌قرار در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم/ غم فراق پایانی ندارد + فیلم