چرا شهردار کرمان استعفا داد؟

محمد نادری، رئیس شورای شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به اینکه شهردار کرمان، رسماً استعفای خود را به شورای شهر کرمان تقدیم کرده است، اظهار داشت: در جلسه فردای شورای شهر کرمان، استعفای آقای شعرباف، شهردار کرمان مطرح و در ارتباط با استعفای ایشان تصمیم‌گیری می‌شود. وی با اشاره […]

محمد نادری، رئیس شورای شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به اینکه شهردار کرمان، رسماً استعفای خود را به شورای شهر کرمان تقدیم کرده است، اظهار داشت: در جلسه فردای شورای شهر کرمان، استعفای آقای شعرباف، شهردار کرمان مطرح و در ارتباط با استعفای ایشان تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به دلایل استعفای شهردار کرمان، بیان کرد: یک موضوع تعاملی بین شورا و شهرداری کرمان در ارتباط با تقویت مدیریت شهرداری کرمان مطرح بود.

رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه آقای شعرباف شهردار کرمان از ابتدای قبول مسئولیت زحمات زیادی کشیده و کارهای خوب و تحولی زیادی در شهر کرمان انجام داده است، گفت: با وجود همه این اقدامات چیزی که انتظار اکثریت شورای شهر کرمان بود، هنوز تامین نشده است.

وی با اشاره به رایزنی‌هایی که در این حوزه انجام شده بود، بیان کرد: از ابتدای امسال بحث تغییر شهردار کرمان مطرح بود و شورای شهر کرمان جلسات متعدد و مکرری با شهردار داشت.

نادری با بیان اینکه در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تغییری در مدیریت شهرداری کرمان به وجود بیایید، افزود: توافقی بین شورای شهر و شهردار کرمان انجام شد و در نهایت شهردار کرمان استعفای خود را تقدیم شورا کرد؛ البته شهردار کرمان در متن استعفای خود مواردی را توضیح داده‌اند.

انتهای پیام/۵۱۱/.




چرا شهردار کرمان استعفا داد؟

منبع: تسنــیم
? چرا شهردار کرمان استعفا داد؟