چرایی شعار مرگ بر آمریکا در روز ۱۳ آبان باید تبیین شود

کرمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در تبلیغات راهپیمایی ۱۳ آبان باید چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» تبیین شود تا دانش آموزان در این زمینه توجیه شوند. به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ […]

کرمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در تبلیغات راهپیمایی ۱۳ آبان باید چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» تبیین شود تا دانش آموزان در این زمینه توجیه شوند.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، یوم‌الله مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز افزود: طوفان‌الاقصی آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود، هندسه جدید قدرت در شرق در حال شکل‌گیری است و هنگامه برتری بر غرب فرارسیده و در چنین فضایی باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت راهپیمایی ۱۳ آبان در سال جاری، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، الگوی نظم جدید و هندسه نو جهانی در حال رخ دادن است و در قرن ۲۱، انتقال قدرت از غرب به شرق را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: با توجه به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، امسال از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است.

حسین انجم‌شعاع افزود: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهارراه غزه به سمت میدان شورا با سخنرانی سردار شکارچی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

کد خبر ۵۹۲۵۴۰۸




چرایی شعار مرگ بر آمریکا در روز ۱۳ آبان باید تبیین شود

منبع: مــهر
? چرایی شعار مرگ بر آمریکا در روز ۱۳ آبان باید تبیین شود