چاه آب آشامیدنی روستای تمیری رودبار جنوب بعد از ۴ سال به بهره برداری رسید

آب آشامیدنی روستای «تمیری» رودبار جنوب که چندین سال دچار کمبود و افت شدید بود با مطالبات مردمی و پیگیری‌های خبرنگار نذیر کرمان چاه حفر شده آن بعد از چهار سال به بهره‌برداری رسید و تا یک ماه آینده آب وارد مدار خواهد شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، یکی از مشکلات اصلی […]

آب آشامیدنی روستای «تمیری» رودبار جنوب که چندین سال دچار کمبود و افت شدید بود با مطالبات مردمی و پیگیری‌های خبرنگار نذیر کرمان چاه حفر شده آن بعد از چهار سال به بهره‌برداری رسید و تا یک ماه آینده آب وارد مدار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، یکی از مشکلات اصلی روستای تمیری شهرستان رودبار جنوب کمبود و افت شدید آب آشامیدنی است که این امر موجب نارضایتی اهالی این روستا را به دنبال داشت.

 
برای رفع این مشکل یک حلقه چاه چهار سال قبل حفر شده بود ولی هیچگاه طی این مدت علیرغم حضور و وعده مسئولان به بهرهبرداری نرسیده بود.
 
حال به دنبال مطالبات مردمی و پیگیری‌های رسانه‌ای که توسط کانال خبری سایت رودبار ما صورت گرفت، چاه آب به بهره برداری رسید.
 
محمد برآهویی دهیار روستای تمیری در این رابطه به خبرنگار نذیر کرمان گفت: کمبود و افت شدید آب یکی از مطالبات اصلی اهالی روستای تمیری است.
 
دهیار تمیری ادامه داد: چاه آبی که برای رفع کمبود این روستا حفر شده بود بعد از چهار سال به بهره برداری رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های که صورت گرفت، خط انتقال آب و برق روستا به طور همزمان در حال اجراست و تا یک ماه آینده مشکل آب روستا به طور کامل رفع خواهد شد.
عملی شدن وعده‌ کمبود آب، خواست به حق مردم روستای تمیری است و حالا وقت آن رسیده که دغدغه چندین ساله اهالی این روستا با محقق شدن وعده یک ماهه شرکت آبفا برطرف شود.
 
واقعیت این است که بهرحال این روستا، مهاجرپذیر بوده و هر روز بر ساخت و سازها و ساکنان آن افزوده می‌شود، پس بهتر این است با تامین آب پایدار و زمینه زندگی همراه با امکانات مورد نیاز را برای آنان فراهم کرد.
 
روستای تمیری در ۱۶ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار جنوب و ۳۵۰ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




چاه آب آشامیدنی روستای تمیری رودبار جنوب بعد از ۴ سال به بهره برداری رسید

منبع:آرمـان
? چاه آب آشامیدنی روستای تمیری رودبار جنوب بعد از ۴ سال به بهره برداری رسید