پیگیر ارجاع دعاوی مرتبط با صنعت و معدن به مرجع تخصصی هستیم

کرمان- معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کرمان گفت: پیگیر ارجاع امور دعاوی مرتبط با صنعت و معدن به مرجع تخصصی حل اختلاف هستیم و به زودی اقداماتی در این خصوص انجام می شود. به گزارش نذیر کرمان، نشست کمیسیون قضائی خانه صمت استان کرمان با معاون قضائی و رئیس شورای حل اختلاف دادگستری کرمان صبح […]

کرمان- معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کرمان گفت: پیگیر ارجاع امور دعاوی مرتبط با صنعت و معدن به مرجع تخصصی حل اختلاف هستیم و به زودی اقداماتی در این خصوص انجام می شود.

به گزارش نذیر کرمان، نشست کمیسیون قضائی خانه صمت استان کرمان با معاون قضائی و رئیس شورای حل اختلاف دادگستری کرمان صبح پنجشنبه برگزار شد.

در این نشست که سعید جمشیدی جم رئیس کمیسیون حقوقی خانه صمت، غلامرضا سیدی عضو کمیسیون حقوقی و کیان سیدی دبیرکل خانه صمت استان کرمان حضور داشتند، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کرمان گفت: پیگیر ارجاع امور دعاوی مرتبط با صنعت و معدن به مرجع تخصصی حل اختلاف هستیم و به زودی اقداماتی در این خصوص صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی در خصوص نحوه ارجاع پرونده‌ها نیز عنوان کرد: پس از تعیین وقت دادگاه صالح، پرونده‌هایی را که امکان صلح سازش در آن وجود دارد به هیأت مذکور ارسال تا در صورت امکان صلح و سازش، پرونده‌ها قبل از رسیدگی مختومه و یا حل و فصل گردد.

کد خبر ۵۹۵۴۰۱۹




پیگیر ارجاع دعاوی مرتبط با صنعت و معدن به مرجع تخصصی هستیم

منبع: مــهر
? پیگیر ارجاع دعاوی مرتبط با صنعت و معدن به مرجع تخصصی هستیم