پیگیری ویژه پرونده قتل فعال مجازی در سیرجان

کرمان _ دادستان سیرجان از پیگیری ویژه پرونده قتل فعال فضای مجازی در سیرجان خبرداد. به گزارش فت فتو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان عصر جمعه در جمع خبرنگاران در رابطه با مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد […]

کرمان _ دادستان سیرجان از پیگیری ویژه پرونده قتل فعال فضای مجازی در سیرجان خبرداد.

به گزارش فت فتو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان عصر جمعه در جمع خبرنگاران در رابطه با مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی‌های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب نمایند.
محسن نیک ورز اظهار داشت: در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه به محل عزیمت می‌نمایند.
وی ادامه داد: پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله در پشت فرمان می شوند.
وی بیان کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.
دادستان سیرجان اضافه کرد: آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده است و جنازه وی چند ساعت بعد در خودروی شخصیش پیداشده است.
این مقام قضائی بر حفظ حرمت انسان ها تاکید کرد و گفت: متأسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته و یا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می نمایند و با اظهار نظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده ها می شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی در پایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد.

کد خبر ۵۵۷۹۸۶۲




پیگیری ویژه پرونده قتل فعال مجازی در سیرجان

منبع: مــهر
? پیگیری ویژه پرونده قتل فعال مجازی در سیرجان