پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی در کمیسیون آموزش

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است. دکترمحمد مهدی زاهدی ۲۱ اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش راین شهرستان کرمان با بیان اینکه افتخار می‌کنم معلم […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

دکترمحمد مهدی زاهدی ۲۱ اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش راین
شهرستان کرمان با بیان اینکه افتخار می‌کنم معلم هستم، افزود: در سه دوره مجلس شورای اسلامی افتخار خدمتگذاری به جامعه فرهنگی را در کمیسیون آموزش دارم و ترجیح داده‌ام در خدمت فرهنگیان و جامعه معلمی باشم.

وی با بیان اینکه تمامی حق و حقوق فرهنگیان در زمینه رتبه بندی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده، افزود: بدهی شش ماهه رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ نیز طی مدت یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت و مجلس در زمینه همسان‌سازی حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته موافق هستند و برنامه‌ریزی شده که در برنامه هفتم توسعه پیگیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر تشکیل کارگروه بیان مسائل و موضوعات آموزش و پرورش استان جهت طرح در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

وی با اشاره به کم لطفی بیمه آتیه سازان حافظ به فرهنگیان بازنشسته گفت: از طریق وزیر بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش موضوع پیگیری شده و امیدوارم این بیمه در روند خدمات خود تجدیدنظر کند در غیر این صورت موضوع از کانالی دیگر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام




پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی در کمیسیون آموزش

منبع: ایـسنا
? پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی در کمیسیون آموزش