پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کشتن رئیس جمهور آمریکا یا هزاران مرد در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه نیست و روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش‌های مختلف را پیگیری می کند تا ببینم مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی […]

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کشتن رئیس جمهور آمریکا یا هزاران مرد در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه نیست و روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش‌های مختلف را پیگیری می کند تا ببینم مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی راضی می‌شوند.

به گزارش فت فتو از کرمان سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه، ۹ دی ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهدا و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سردار فدوی در حاشیه این مراسم بیان کرد: یک ماه دیگر همه‌ی ملت ما چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد و اصلی‌ترین شاخصه‌ای که در این ۴۳ سال می‌شود از آن یاد کرد این است که در همه ملت ما و امت اسلامی، وجه ایثار و شهادت بروز بیشتری یافته است.

وی با بیان اینکه اثر این وجه، پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی جبهه باطل شیطان بزرگ است، افزود: شهدا و حاج قاسم و حاج قاسم‌ها و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم موید این است که فرهنگ جهاد و شهادت که مربوط به اسلام و معصومین است در نهاد مردم ما راه یافته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد در همه شرایط بر دشمنان خود پیروز می‌شود، بیان کرد: وقتی افراد با عنایت خداوند به بلوغ دلی و بصیرت رسیده باشند که برای اهداف والای دین و ارزش‌های اسلامی اگر لازم باشد جان می‌دهند و کسی بر این ملت پیروز نمی‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید در اقصی نقاط کشور حضور دارند و از ما زنده تر هستند؛ زنده بودن شهدا اثر وجودی و وضعی در جامعه دارد، تصریح کرد: در خیلی از موارد که ملت ما طعم حلاوت و شیرینی پیروزی را چشیدند اگر در روال‌هایی که گرفتار آن است طبق آن قاعده( فرهنگ ایثار و شهادت) عمل کنند همین روال(پیروزی) ادامه پیدا می‌کند.

وی در خصوص انتقام سخت بیان کرد: کشتن رئیس جمهور آمریکا یا هزاران مرد در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه نیست و روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش‌های مختلف را پیگیری می‌کند تا ببینم مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی راضی می‌شوند.

انتهای پیام




پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد