پیگیری استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی

کرمان – مدیرکل ستاد بحران بهزیستی کشور گفت: موضوع رفع موانع قانونی استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی در دستور کار قرار دارد. به گزارش فت فتو، محمدرضا کاظم زاده صبح دوشنبه در نشست با دبیر ستاد بحران بهزیستی استان و رئیس بهزیستی رودبار جنوب با اشاره به خدمات بهزیستی استان […]

کرمان – مدیرکل ستاد بحران بهزیستی کشور گفت: موضوع رفع موانع قانونی استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فت فتو، محمدرضا کاظم زاده صبح دوشنبه در نشست با دبیر ستاد بحران بهزیستی استان و رئیس بهزیستی رودبار جنوب با اشاره به خدمات بهزیستی استان کرمان به ویژه در مناطق آسیب دیده از سیل‌های اخیر، ارائه خدمات و حمایت‌های بیشتر به جامعه هدف را در قالب کمک‌های مناسب سازی اماکن و مسکن مددجویان راهکار مناسبی خواند و گفت: رفع موانع قانونی استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی بسیار کارساز و راهگشا خواهد بود.

مدیرکل ستاد بحران و پدافند غیر عامل بهزیستی افزود: رئیس سازمان بهزیستی کشور موضوع رفع موانع قانونی استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی را در دستور کار پیگیری و ابلاغ خود قرار داده است.

تیم مدیریت بحران بهزیستی در سفر به جنوب کرمان با حضور در محل اسکان جمعی از مددجویان تحت حمایت از نزدیک خسارت‌ها و مشکلات ایجاد شده برای آنان را مورد بررسی و بازدید خود قرار دادند.

کد خبر ۵۳۹۶۳۷۱




پیگیری استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی

منبع: مــهر
? پیگیری استفاده از اعتبارات مناسب سازی در زمان وقوع بلایای طبیعی