پیکر هشت شهید گمنام ۲۶ آذرماه در استان کرمان خاکسپاری می شود

کرمان- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام در تاریخ ۲۶ آذرماه در استان کرمان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، محمود مهدوی فر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ورود پیکرهای مطهر ۸ شهید گمنام […]

کرمان- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام در تاریخ ۲۶ آذرماه در استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمود مهدوی فر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ورود پیکرهای مطهر ۸ شهید گمنام به فرودگاه کرمان و استقبال پرشور مردم از این شهدا، بیان کرد: تشییع این پیکرها همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

وی افزود: در این فاصله زمانی پیکرهای شهدا در شهرهای مختلف استان و اماکن مختلف نظیر دانشگاه‌ها، مدارس، هیات‌های مذهبی و منازل خانواده شهدای دارای شهید جاوید الاثر و بیت الزهرا شهر کرمان جهت وداع منتقل خواهند شد.

مهدوی فر گفت: پیکر ۳ شهید در پارک جوان، پارک شهید مطهری و رکن آباد شهرستان رفسنجان و یک شهید در منطقه خبر شهرستان بافت تدفین خواهند شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: همچنین یک شهید در منطقه بیاض شهرستان انار، یک شهید در منطقه اسفندقه جیرفت و دو شهید نیز در شهر کرمان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

مهدوی فر اظهار کرد: مراسم وداع با این شهدا در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در بیت الزهرا شهر کرمان برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: ۱۳۶ یادمان شهید گمنام در استان کرمان وجود دارد.

وی افزود: استان کرمان مفتخر به وجود ۳۱۳ شهید گمنام است که با تشییع شهدای جدید تعداد شهدای گمنام استان به ٣٢١ خواهد رسید.

مهدوی فر خاطرنشان کرد: شهرستان کرمان با تعداد ۴۶ یادمان دارای بیشترین یادمان‌های شهدای گمنام و شهرستان ارزوییه با یک یادمان دارای کمترین یادمان‌ها هستند.

یادآوری می‌شود: این ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات‌های کربلای ٤ در منطقه‌ام الرصاص، رمضان در منطقه شرق بصره، عملیات تک دشمن در سال ٦٧ در منطقه زبیدات، والفجر یک در منطقه فکه و بدر در منطقه شرق دجله هستند.

٢ شهید گمنام نیز طی روزهای قبل وارد فرودگاه بم و یک شهید گمنام نیز وارد فرودگاه رفسنجان شده بود که جمعاً ٨ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهای مختلف استان کرمان تشییع خواهند شد.

کد خبر ۵۹۶۴۵۶۳




پیکر هشت شهید گمنام ۲۶ آذرماه در استان کرمان خاکسپاری می شود

منبع: مــهر
? پیکر هشت شهید گمنام ۲۶ آذرماه در استان کرمان خاکسپاری می شود