پیکر معلم شهید در زرند تشییع شد

کرمان- پیکر مطهر معلم شهید، «حاج فتح الله یزدانی» جانباز ۷۰ درصد اهل زرند از توابع استان کرمان روز یکشنبه بر شانه‌های اهالی این شهرستان تشییع شد. به گزارش نذیر کرمان، مراسم تشییع پیکر معلم و جانباز شهید با حضور امام جمعه و فرماندار زرند، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان […]

کرمان- پیکر مطهر معلم شهید، «حاج فتح الله یزدانی» جانباز ۷۰ درصد اهل زرند از توابع استان کرمان روز یکشنبه بر شانه‌های اهالی این شهرستان تشییع شد.

به گزارش نذیر کرمان، مراسم تشییع پیکر معلم و جانباز شهید با حضور امام جمعه و فرماندار زرند، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی، محلی و مردم شهیدپرور، پیش از ظهر یکشنبه از حسینیه ثارالله تا اداره آموزش و پرورش زرند برگزار و در گلزار شهدای روستای احمدآباد به خاک سپرده شد.

جانباز سرافراز حاج فتح الله یزدانی بیستم خردادماه ۱۴۰۲ در سن ۶۴ سالگی بعد از سال‌ها تحمل رنج بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید یزدانی چهارم فروردین ۱۳۳۸ در زرند چشم به جهان گشود، در هشت سال دفاع مقدس حضور پرشوری داشت و در ۱۰ عملیات مختلف شرکت کرد تا اینکه در خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی بصره از قسمت پای راست و دست چپ به افتخار جانبازی نائل آمد.

وی همچنین در دی‌ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه بر اثر اصابت تیر از قسمت سر مجدد به درجه جانبازی نائل شد.

کد خبر ۵۸۰۷۲۸۲




پیکر معلم شهید در زرند تشییع شد

منبع: مــهر
? پیکر معلم شهید در زرند تشییع شد