پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان تشییع شد

فت فتو/کرمان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، فرمانده قرارگاه مدینه سپاه، استاندار، امام جمعه و جمعی از مردم و مسئولان استان کرمان، پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در کرمان تشییع شد. به گزارش فت فتو، مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان امروز ۱۱ مهرماه پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی را […]

فت فتو/کرمان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، فرمانده قرارگاه مدینه سپاه، استاندار، امام جمعه و جمعی از مردم و مسئولان استان کرمان، پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در کرمان تشییع شد.

به گزارش فت فتو، مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان امروز ۱۱ مهرماه پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی را با ندای “لبیک یا حسین” و شعار “مرگ بر منافق” و “مرگ بر ضد ولایت فقیه” به سمت گلزار شهداء بدرقه کردند.

در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا و مداحی، توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پیکر شهید اقامه نماز و پیام سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت شد.

به گزارش فت فتو، شهید سیدحمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی روز جمعه ۸ مهرماه در زاهدان به شهادت رسید.

انتهای پیام




پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان تشییع شد

منبع: ایـسنا
? پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان تشییع شد