پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به «پویش چلچراغ» در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح، دبیر دومین پویش ملی چلچراغ بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته با آغاز اجرای پویش ملی چلچراغ در استان کرمان تاکنون ۴۶ هزار و ۷۲۸ نفر در سراسر استان به این پویش پیوستند. وی افزود: در […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح، دبیر دومین پویش ملی چلچراغ بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته با آغاز اجرای پویش ملی چلچراغ در استان کرمان تاکنون ۴۶ هزار و ۷۲۸ نفر در سراسر استان به این پویش پیوستند.

وی افزود: در آمار به دست آمده شهرستان‌های عنبرآباد ۱۳ هزار و ۱۶۲ نفر، کرمان ۱۱ هزار و ۹۶۷ نفر و شهربابک ۳ هزار و ۶ نفر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم در پیوستن به این پویش را کسب کردند.

فلاح با اشاره به اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: اعضای جوانان و داوطلب این جمعیت با اقدامات نوع دوستانه و بشر دوستانه می‌کوشند فرهنگ صلح و دوستی را ترویج و مدافعه‌گری کنند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه ملی پویش چلچراغ به استان کرمان واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در این پویش می‌کوشیم زمینه و فضایی فراهم کنیم تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش‌ها و خدمات کم نظیر سردار دلها، یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

هادی فرشیدی، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به محور فعالیت‌ها و برنامه‌های این پویش افزود: نذر اعمال عبادی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور فعالیت‌های کارهای خیر و نیکوکارانه این پویش است.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقمندان در این پویش آزاد است، خاطرنشان کرد: بستر برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش و همچنین ارسال آثار در فضای مجازی و در اپلیکیشن آیگپ اجرا می‌شود.

انتهای پیام




پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به «پویش چلچراغ» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به «پویش چلچراغ» در کرمان