پیوستن بیش از ۲ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر کرمان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ مسافر در پست‌های نوروزی خدمات بشردوستانه در استان کرمان به پویش چلچراغ پیوسته اند. هادی فرشید گفت: اعضای جوانان مشارکت کننده در پست‌های نوروزی خدمات بشردوستانه از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۲ هزار و ۸۰۰ مسافر را با پویش ملی چلچراغ آشنا کردند. […]

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر کرمان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ مسافر در پست‌های نوروزی خدمات بشردوستانه در استان کرمان به پویش چلچراغ پیوسته اند.

هادی فرشید گفت: اعضای جوانان مشارکت کننده در پست‌های نوروزی خدمات بشردوستانه از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۲ هزار و ۸۰۰ مسافر را با پویش ملی چلچراغ آشنا کردند.

به گفته او دبیرخانه ملی پویش چلچراغ به استان کرمان واگذار شده و در این پویش، می‌کوشیم زمینه و فضایی را فراهم کنیم تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش‌ها و خدمات کم نظیر سردار دل ها، یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان می‌گوید: بسترسازی برای انس هر چه بیشتر جوانان در زندگی روزمره خود با شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تربیت، خودسازی و جامعه پردازی فرهنگی نسل جوان در دوران گام دوم انقلاب یکی از اهداف بسیار مهم این پویش است.

او گفت: نذر اعمال عبادی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور فعالیت‌های کار‌های خیر و نیکوکارانه این پویش است.

به گفته فرشید شرکت برای عموم علاقمندان در این پویش آزاد است و بستر برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش و هم چنین ارسال آثار در فضای مجازی و در پیام رسان آی‌گپ اجرا می‌شود.

بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی با فعالیت ۱۵ پست ثابت و سیار خدمات از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در شهرستان‌های کرمان، بافت، بم، جیرفت، سیرجان، ماهان، شهداد و راین اجرا می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




پیوستن بیش از ۲ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پیوستن بیش از ۲ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ