پیش بینی ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر در روز را برای گلزار شهدای کرمان داریم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: پیش بینی می کنیم روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر را در گلزار شهدای کرمان میزبانی کنیم. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم جشنواره فیلم سلیمان سلامت در کرمان گفت: اجلاسیه نهایی مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی ۱۶ دی ماه در کرمان […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: پیش بینی می کنیم روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر را در گلزار شهدای کرمان میزبانی کنیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم جشنواره فیلم سلیمان سلامت در کرمان گفت: اجلاسیه نهایی مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی ۱۶ دی ماه در کرمان برگزار خواهد شد.

او افزود: در حوزه‌های رسانه‌ای در ایام کرونا در بحث اقناع سازی در بسیج اقشار و صدا و سیما ۳۲۵ مطلب و گزارش با رویکرد رعایت فاصله گذاری و دستور العمل‌های ستاد کرونا ساخته و پخش شد.

او بیان کرد: همچنین ۵ برنامه گفت و گوی ویژه خبری نیز از صدا و سیمای کرمان پخش شد.

معروفی تصریح کرد: حوزه کار سپاه و بسیج در همراهی با ستاد کرونا بسیار گسترده و شامل همراهی در اجرای مصوبه‌های ستاد، کمک به بحث واکسیناسیون، طرح شهید سلیمانی و دیگر برنامه‌ها نظیر رزمایش‌های کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: در بحث ساخت محتوا‌های گرافیکی و سایبری ۵ پویش مردمی در این مدت تشکیل و ۷۰ موشن گرافی و دیگر برنامه‌های گرافیکی ساخته و در فضای مجازی عمومی منتشر شد.

او تاکید کرد: دومین سالگرد حاج قاسم امسال را با رعایت تمام دستورالعمل‌های ستاد کرونا در کرمان دنبال می‌کنیم.

سردار معروفی اظهار داشت: تمام توان ما ترویج اندیشه سلیمانی به عنوان نگاه جامع به انقلاب بوده است و نگرش برنامه‌های ستاد امسال مردمی بود.

او افزود: پیش بینی ۲۵ تا ۳۰ هزار زائردر روز را در این هفته برای گلزارشهدا داریم و هماهنگی برای توزیع غذا بین زائران در محل اسکان انجام شده و به سبب مسائل بهداشتی در موکب‌ها توزیع غذا نداریم.

انتهای پیام/ح




پیش بینی ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر در روز را برای گلزار شهدای کرمان داریم

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پیش بینی ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر در روز را برای گلزار شهدای کرمان داریم