پیش بینی بارش ۲۸۶ میلیمتری در کرمان/ آماده باش کامل در استان

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به هشدار جدی سیل در استان گفت: احتمال بارش ۲۸۶ میلیمتری طی دو روز آینده در کرمان وجود دارد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بحران استان کرمان با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی جدید در استان کرمان گفت: با توجه به […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به هشدار جدی سیل در استان گفت: احتمال بارش ۲۸۶ میلیمتری طی دو روز آینده در کرمان وجود دارد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بحران استان کرمان با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی جدید در استان کرمان گفت: با توجه به اشباع زمین و رطوبت بالا بر اثر سیل هفته گذشته در کرمان گفت: هنوز شاهد وجود گل و لای سیل گذشته هستیم که سامانه جدید وارد استان شده است و ادامه فعالیت این سامانه می‌تواند خطر آفرین باشد.

وی افزود: پیش بینی‌ها از بارش از ۱۵۰ تا ۲۸۶ میلیمتر در برخی از مناطق مرکزی و جنوب کرمان حکایت دارد و این در حالیست که با توجه به شرایط فعلی کرمان بارش ۱۰۰ میلیمتر هم می‌تواند منجر به طوفان شود.

استاندار کرمان بیان کرد: احتمال زیاد جاری شدن سیل کرمان گفت: همه فرمانداران و دستگاه‌ها باید در آمادگی بسیار بالا باشند و وضعیت مناطق و حوزه‌های مختلف با دقت رصد و در صورت لزوم به سرعت وارد عمل شوند تا مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی با اشاره به سیل گذشته و پر شدن رودخانه‌های از رسوب گفت: در این شرایط بروز سیل می‌تواند خطر آفرین باشد.

کد خبر ۵۴۰۱۲۱۳




پیش بینی بارش ۲۸۶ میلیمتری در کرمان/ آماده باش کامل در استان

منبع: مــهر
? پیش بینی بارش ۲۸۶ میلیمتری در کرمان/ آماده باش کامل در استان