پیشکسوت مبارزات انقلابی: جوانان امروز همسنگ جوانان زمان انقلاب هستند

فت فتو/کرمان یک پیشکسوت مبارزات انقلاب با بیان اینکه در روزهای مبارزات انقلابی، حال و هوای برادری، وحدت، ایثار، عشق و برادری حاکم بود، گفت: جوانان امروز همسنگ جوانان زمان انقلاب هستند و حضور آنها را امروز خواهیم دید. حجت الاسلام محمد ربانی امروز ۲۲ بهمن ماه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان […]

فت فتو/کرمان یک پیشکسوت مبارزات انقلاب با بیان اینکه در روزهای مبارزات انقلابی، حال و هوای برادری، وحدت، ایثار، عشق و برادری حاکم بود، گفت: جوانان امروز همسنگ جوانان زمان انقلاب هستند و حضور آنها را امروز خواهیم دید.

حجت الاسلام محمد ربانی امروز ۲۲ بهمن ماه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان اظهار کرد: ما سابقه ۲۵۰۰ ساله حکومت شاهنشاهی را در کشورمان داشتیم که مردم در آن دخالتی نداشتند و ملت ایران با رهبری امام(ره) به یک مرحله از آگاهی، بینش و شجاعت رسید که تصمیم گرفت تحولی در حکومت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در هر اتفاقی از آغاز تاکنون در انقلاب اسلامی افتاده، مردم نقش آفرینی کردند، افزود: در مبارزات انقلاب همه مردم به صحنه آمدند و رژیم ستمشاهی را ساقط کردند و جنگ هشت ساله شوخی نبود و مردم ما جانانه نقش آفرینی کردند.

ربانی بیان کرد: در طول ۴۴ سال مردم ایران از انقلابشان حمایت نموده و نسبت به نظام وفاداری نشان می دهند.

این پیشکسوت مبارزات انقلابی در ادامه گفت: مردم کرمان نیز در طول انقلاب همیشه شگفتی آفریدند و امروز خواهیم دید دشمن، منافقین و سلطنت طلبان را مایوس و معجزه خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای مبارزات انقلابی، حال و هوای برادری، وحدت، ایثار، عشق و برادری حاکم بود، تصریح کرد: جوانان امروز همسنگ جوانان زمان انقلاب هستند و حضور آنها را امروز خواهیم دید.

انتهای پیام




پیشکسوت مبارزات انقلابی: جوانان امروز همسنگ جوانان زمان انقلاب هستند

منبع: ایـسنا
? پیشکسوت مبارزات انقلابی: جوانان امروز همسنگ جوانان زمان انقلاب هستند