پیشکسوت دفاع مقدس: پایه جنگ مهندسی بود

فت فتو/کرمان به اعتقاد فرمانده تیپ رزمی مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس، شاید ۶۰ تا ۷۰ درصد زیربنای جنگ مهندسی بود و اگر این مهندسی نبود، عملیات اجرا نمی‌شد. علی کارنما صبح امروز هفتم مهرماه در سی و دومین همایش سنگر سازان بی‌سنگر استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مردی بی نظیر […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد فرمانده تیپ رزمی مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس، شاید ۶۰ تا ۷۰ درصد زیربنای جنگ مهندسی بود و اگر این مهندسی نبود، عملیات اجرا نمی‌شد.

علی کارنما صبح امروز هفتم مهرماه در سی و دومین همایش سنگر سازان بی‌سنگر استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مردی بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بود، با یادآوری خاطرات خود از شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار دل‌ها هر زمان که به روستای قنات ملک می‌رفت، پای مادرش را می‌بوسید و به اعتقاد بنده عزت ایشان به واسطه احترامی که به والدینشان می‌گذاشت.

به گفته فرمانده تیپ رزمی مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس، حاج قاسم سلیمانی ارادت و علاقه خاصی به جهادگران داشت و تاکید کرد: نباید یاد بچه‌های سنگرساز بی‌سنگر به فراموشی سپرده شود.

به اعتقاد فرمانده تیپ رزمی مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس، شاید ۶۰ تا ۷۰ درصد زیربنای جنگ مهندسی بود و اگر این مهندسی نبود، عملیات اجرا نمی‌شد.

او می‌افزاید: هر جا نشانی از پیروزی بود، بچه‌های جهاد و مهندسی جنگ حضور داشتند.

انتهای پیام




پیشکسوت دفاع مقدس: پایه جنگ مهندسی بود

منبع: ایـسنا
? پیشکسوت دفاع مقدس: پایه جنگ مهندسی بود