پیشکسوتان دفاع مقدس به نیت حاج قاسم به فرزندان شهداء رسیدگی کنند

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه بعد از شهید سلیمانی گرفتاری فرزندان شهداء بیشتر شد چراکه حاج قاسم پناهشان بود، خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: بیایید این جمع برای حل مشکل فرزندان شهداء به نیت حاج قاسم قدم برداریم و کارشان را پیگیری کنیم. دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه ۲۷ دی ماه در مراسم تجلیل […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه بعد از شهید سلیمانی گرفتاری فرزندان شهداء بیشتر شد چراکه حاج قاسم پناهشان بود، خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: بیایید این جمع برای حل مشکل فرزندان شهداء به نیت حاج قاسم قدم برداریم و کارشان را پیگیری کنیم.

دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه ۲۷ دی ماه در مراسم تجلیل از فرماندهان پیشکسوت (مردان بی ادعای صحنه نبرد) در کرمان اظهار کرد: به دوستان تاکید کردم این سنت حسنه که شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و رزمندگان را سالی دو بار دور هم جمع می کرد، نباید تعطیل شود.

وی با بیان اینکه نخستین دلیل این است که سنت حاج قاسم ترک نشود، افزود: یکی دیگر از دلایل این است که در زمان حضور سردار سلیمانی، ایشان کمتر اجازه می داد کسی از او بگوید اما اکنون می شود حرف ها را بیان کرد و مستند شده و سیره حاج قاسم را ترویج کرد.

فداکار بیان کرد: شهید سلیمانی ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی داشت و به شدت رفیق باز بود و افراد زیادی مرید او بودند به دلیل همین خصلت. زیرا او در رفاقت صمیمی بود.

استاندار کرمان با تاکی بر اینکه اینگونه مراسم باید ادامه داشته باشد، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس در مسائل امنیتی اخیر خیلی کمک کردند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سیره دیگر شهید سلیمانی احترام، سرکشی و محبت به فرزندان شهداء بود و ایشان برای حل مشکل فرزند شهید از تهران می آمد و کار را حل می کرد و می رفت.

فداکار گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، گرفتاری فرزندان شهداء بیشتر شد چراکه حاج قاسم پناهشان بود.

وی خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس بیان کرد: بیایید این جمع برای حل مشکل فرزندان شهداء به نیت حاج قاسم قدم برداریم و کارشان را پیگیری کنیم.

به گزارش فت فتو، ابراهیم شهریاری فرمانده تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی نیز در این مراسم اظهار کرد: جمع حاضر از غیرتمندترین پاسداران و شجاع ترین بچه های رزمنده هستند که می دانستند به صحنه دفاع از میهن وارد شوند، همه مسائل را باید به جان بخرند و در اغتشاشات اخیر نیز با تدبیر به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

وی افزود: با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای دفاع از وطن در مسائل اخیر، جوانان روحیه گرفتند و مسئله در کرمان جمع شد.

شهریاری در ادامه سخنانش با اشاره به مراسم سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: برای نخستین بار در کرمان امسال(بعد از مدیریت بیماری کرونا) با حجم بالای زائران حاج قاسم روبه رو شدیم و اسکان آنها به خوبی انجام شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما دوباره حاضری خود را در میدان زدند و اقدامات پیشکسوتان در اسکان زائران حاج قاسم و خدمت رسانی به مردم، عملکرد تیپ حاج یونس زنگی آبادی در کرمان را نشان می دهد.

وی افزود: اکنون نیز آمادگی اسکان روزانه ۵۰۰ نفر میهمان و زائر را در کرمان داریم و فعالیت تیپ تعطیل نشده و در ایام ملی مذهبی طول سال به اسم “موکب های رسالت آسمانی حاج قاسم” فعالیت داریم.

شهریاری بیان کرد: ما تحت فرماندهی سپاه هستیم و هر خدمتی در هر زمینه ای از ما بربیاد، دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام




پیشکسوتان دفاع مقدس به نیت حاج قاسم به فرزندان شهداء رسیدگی کنند

منبع: ایـسنا
? پیشکسوتان دفاع مقدس به نیت حاج قاسم به فرزندان شهداء رسیدگی کنند