پیشرو بودن دانشجویان در زنده کردن اهداف انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: دانشجویان در زنده کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب، در مبارزه با استکبار جهانی همواره پیشرو بودند. عباس توان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و گرامیداشت روز دانشجو گفت: قشر دانشجو، قشر اثرگذاری در جامعه است و نقش‌آفرینی این […]

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: دانشجویان در زنده کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب، در مبارزه با استکبار جهانی همواره پیشرو بودند.

عباس توان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و گرامیداشت روز دانشجو گفت: قشر دانشجو، قشر اثرگذاری در جامعه است و نقش‌آفرینی این قشر از شانزدهم آذر ماه سال ۱۳۳۲ شروع و با شهادت سه تن از دانشجویان، این اتفاق آغاز برای فعالیت‌های دانشجویی شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره به اقدامات امام خمینی(ره) در پانزدهم خرداد ماه سال ۱۳۴۲ و بیان اینکه دانشجویان یکی از بازوان امام راحل انقلاب اسلامی شدند، عنوان کرد: پس از آن در مبارزات حضرت امام، شاهد بودیم که دانشجویان و جنبش دانشجویی، نقش بسیار خوبی در مبارزات داشتند.

وی ادامه داد: زمانی که امام راحل در پاریس بودند، در آنجا دانشجویان با تشکیل انجمن‌ اسلامی و رساندن پیام امام راحل به کشورهای مختلف، نقش بسیار مهمی را ایفا کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دانشجویان در جهت روشن‌سازی اهداف انقلاب و تبیین آرمان‌هیا انقلاب، بسیار نقش داشتند.

توان اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان که گروهک‌ها خیلی فعالیت می‌کردند و سعی داشتند، مسیر انقلاب را به انحراف بکشانند، قشر دانشجو به روشنگری شرایط می‌پرداخت و با توجه به نوپا بودن انقلاب در آن زمان و نیاز انقلاب به نیروی اجرایی، با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و شروع انقلاب فرهنگی، دانشجویان در ارگان‌های مختلف کمک و به‌عنوان بازوی اجرایی در بدنه نظام خدمت کردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: با آغاز جنگ، شاهد بودیم که قشر دانشجو ما بسیار نقش‌آفرینی کرد و در این دوران دانشجویان پیروز خط امام حضور پیدا کردند و بعد از ارتحال امام خمینی(ره) نیز دانشجویان در زنده کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب، در مبارزه با استکبار جهانی همواره پیشرو بودند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در تمام عرصه‌ها توسعه، کارهای اجرایی، تمدن‌سازی و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، پیشتاز بودند و در شرایط کنونی در حوادث غزه نیز شاهد روشنگری جنایات رژیم صهیوینستی توسط دانشجویان هستیم.

انتهای خبر/م

 




پیشرو بودن دانشجویان در زنده کردن اهداف انقلاب اسلامی

منبع:آرمـان
? پیشرو بودن دانشجویان در زنده کردن اهداف انقلاب اسلامی