پیشروی مرگبار کرونا اُمیکرون در کرمان

با جانباختن ۱۳کرونایی، شبانه روز گذشته در استان کرمان، یکی دیگر از مرگبارترین روز‌ها در موج ششم رقم خورد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۳کرونایی شامل ۱۱نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ۲نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در رده‌های […]

با جانباختن ۱۳کرونایی، شبانه روز گذشته در استان کرمان، یکی دیگر از مرگبارترین روز‌ها در موج ششم رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۳کرونایی شامل ۱۱نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ۲نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در رده‌های سنی ۴، ۴۰، ۴۳، ۴۵، ۵۳، ۷۹، ۸۵، ۸۵، ۸۷، ۸۷، ۸۸، ۹۶ و یک کودک زیر یک سال بر اثر کرونا فوت کردند و مجموع جانباختگان این بیماری مهلک در استان به ۵هزار و ۳۶۹نفر افزایش یافت.

دکتر صحبتی افزود: از ۱۱۷بستری جدید در استان؛ ۵۷نفر در کرمان، ۳۳نفر در جیرفت، ۱۶نفر سیرجان، ۵نفر در بم و ۶نفر در رفسنجان تحت درمان قرار گرفته اند.

همچنین تا کنون بیش از ۲میلیون و ۲۷۷هزار و ۳۶۳نفر در استان نوبت اول یک میلیون و ۹۸۵هزار و ۸۶۹نفر نوبت دوم و ۷۵۴هزار و ۸۵۶ نفر هم هر سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.




پیشروی مرگبار کرونا اُمیکرون در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پیشروی مرگبار کرونا اُمیکرون در کرمان