پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث کارخانه سنگبری عنبرآباد

جیرفت – فت فتو – معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی احداث کارخانه سنگبری شرکت پارس معادن رودفرق در عنبرآباد خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمدرضا […]

جیرفت – فت فتو – معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی احداث کارخانه سنگبری شرکت پارس معادن رودفرق در عنبرآباد خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمدرضا سلیمانی با بیان اینکه کارخانه سنگبری متعلق به شرکت پارس معادن رودفرق واقع در منطقه رودفرق شهرستان عنبرآباد است، گفت: ذخیره قطعی این معدن ۲۰۰ هزار تن سنگ تراورتن و ذخیره احتمالی آن نیز بیش از ۲ میلیون تن پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری انجام شده برای این معدن بیش از ۷۰ میلیارد ریال است.

وی به بازدید از معدن و روند اجرایی کارخانه سنگبری در شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این بازدید به منظور حمایت از سرمایه گذار، بررسی و حل مشکلات معدن سنگ تراورتن  انجام شد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و با همت سرمایه گذار معدن، شرکت پارس معادن رودفرق، از ابتدای امسال عملیات احداث کارخانه سنگبری برای فرآوری مواد این معدن و همچنین معادن دیگر جنوب کرمان را آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: این کارخانه با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی و پیشرفت ۳۰ درصدی، پس از تکمیل برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس وعده سرمایه گذار کارخانه سنگبری عنبرآباد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.  




پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث کارخانه سنگبری عنبرآباد

منبع:ایرنـا
? پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث کارخانه سنگبری عنبرآباد