پیشرفت در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی سپاه وجود داشته است

از عمده کارهای ماندگار سپاه اجرای پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان است که در سطح استان در حال اجراء می‌باشد به گزارش فت فتواز کرمان، سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در راستای نمایش پیشرفت‌های موجود در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی […]

از عمده کارهای ماندگار سپاه اجرای پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان است که در سطح استان در حال اجراء می‌باشد

به گزارش فت فتواز کرمان،

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در راستای نمایش پیشرفت‌های موجود در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی سپاه وجود داشته است گفت: از عمده کارهای ماندگار سپاه اجرای پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان است که در سطح استان در حال اجراء می‌باشد.

سرهنگ پاسدار بهروز افزود: در حوزه‌های خدمات‌رسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در روستاهای محروم شهرستان جیرفت صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: تشکیل سپاه و بسیج از الطاف بزرگ خداوند متعال است و قداست این نهاد مقدس واژه‌ها و تعبیرهایی که مراد بسیجیان در رابطه با مجموعه سپاه دارند نشان از اهمیت این نهاد مقدس دارد.

سرهنگ پاسدار بهروز اظهار کرد: سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس جلوه نمایی نمود و روزهای سرد و گرم را پشت سر گذراند و عزّت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و سپاه و بسیج نمادی از تجلی اخلاص، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که تجسم آن بسیج و بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ابراز کرد: سپاه مجموعه‌ای از خوبی‌ها و فرصت‌ها است و بارزترین شاخصه‌های تفکر بسیجی ولایت باوری و ولایت محوری است یعنی حرکت کردن با قطب نمای ولایت است.

وی تصریح کرد: بزرگترین کارکرد سپاه تربیت نسلی در تراز انقلاب است و بسیج در مدیریت بحران‌های انقلاب اسلامی نقش بی‌نظیری دارد و بزرگترین کارکرد آن تربیت نسلی در تراز انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: سپاه، تفکری است که از بحران‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت خلق می‌کند و متناسب با نیازهای کشور حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاه به حرمت خون شهداء والامقام دارای جایگاه رفیع و ویژه‌ای در بین مردم است.

سرهنگ پاسدار بهروز با تأکید بر این که باید ادامه دهنده مسیر شهداء باشیم، یادآور شد:‌ امروزه تجربیات گرانبها سپاه در عرصه جهاد و شهادت می‌تواند در اداره جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

وی سپاه امروز را مجموعه‌ای توانمند و مقتدر دانست و افزود: به برکت خون شهداء و بسیجیان همیشه در صحنه باعث توانمندی روزافزون این تشکیلات مقدس شده است.

سرهنگ پاسدار بهروز افزود: حرکت خودجوش سپاه در همه عرصه‌ها موجب سربلندی و خدمت‌رسانی به مردم جامعه بوده است و این برگرفته از روحیه شهداء و نگرش و عمل حاج قاسمی است.

سرهنگ پاسدار بهروز بیان کرد: سپاه عبارت است از انسان‌های مؤمن و متدین که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و دانش و ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده است و بحمدالله با عزمی راسخ نسبت به خدمت‌رسانی به جامعه پیشرو است و این عظمت و روح بزرگ بسیجیان است که توانسته این حماسه را خلق کند.

وی اظهار کرد: شاخصه سپاه صداقت، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی آن است که توانسته است به توانمندی‌های بزرگی دست پیدا کند که بزرگی مجموعه سپاه اقتدار و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 




پیشرفت در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی سپاه وجود داشته است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? پیشرفت در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی سپاه وجود داشته است