پیش‌بینی گردوغبار برای شرق کرمان

کرمان- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: از امروز (سه‌شنبه) تا فردا آسمان اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خفیف و گردو خاک در مناطق شرق استان خواهد بود. میترا یاوری در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: وزش باد و گردو خاک در نواحی شرقی و جنوب شرقی […]

کرمان- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: از امروز (سه‌شنبه) تا فردا آسمان اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خفیف و گردو خاک در مناطق شرق استان خواهد بود.

میترا یاوری در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: وزش باد و گردو خاک در نواحی شرقی و جنوب شرقی استان از امروز تا فردا به گونه‌ای نیست که سبب اختلال در مسیرهای ارتباطی شود البته فردا برای روزهای چهارشنبه تا جمعه هشدار وزش باد صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار بردسیر با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و کهنوج با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: دمای کلانشهر کرمان امروز در خنک‌ترین ساعات ۱۰ درجه سانتی گراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

وی گفت: امروز و فردا تغییرات محسوسی در دمای استان از جهت افزایش و کاهش نداریم و روال ثابتی در شرایط دمایی استان حاکم خواهد بود.

کد خبر ۵۹۰۷۶۲۵




پیش‌بینی گردوغبار برای شرق کرمان

منبع: مــهر
? پیش‌بینی گردوغبار برای شرق کرمان