پیش‌بینی وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان

کارشناس سازمان هواشناسی استان کرمان وضعیت آب و هوای استان کرمان را تشریح کرد. فهیمه راستی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: ناپایداری‌های جوی را به صورت افزایش ابر، رگبار، باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در نیمه غربی، جنوب و مناطق […]

کارشناس سازمان هواشناسی استان کرمان وضعیت آب و هوای استان کرمان را تشریح کرد.

فهیمه راستی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: ناپایداری‌های جوی را به صورت افزایش ابر، رگبار، باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در نیمه غربی، جنوب و مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان کرمان ادامه داد: برای مناطق شرقی وزش باد و گرد و خاک را خواهیم داشت و با توجه به ناپایداری‌های جوی، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق مرکزی دور از انتظار نیست و همچنین جنوب استان نیز همین شرایط را خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که از نظر دمایی، افزایش دما را تا روز شنبه شاهد خواهیم بود، خاطر نشان کرد: صبح امروز لاله‌زار با دمای ۱- درجه سردترین نقطه و منوجان با دمای ۳۶ درجه گرم‌ترین نقطه استان طی شبانه‌روز گذشته بوده است و کرمان نیز صبح امروز دمای هشت را تجربه کرده و در طول روز این دما به ۲۴ درجه خواهد رسید.

انتهای خبر/م




پیش‌بینی وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان