پیش‌بینی وزش طوفان شدید، شهرداری رفسنجان را آماده‌باش کرد

فت فتو/کرمان معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از آماده‌باش نیروهای شهرداری برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از وزش طوفان در سطح شهر خبر داد. به گزارش فت فتو، محمدعارف پوراسدالهی گفت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد و طوفان شدید از بعدازظهر امروز تا اوایل هفته آینده، تمامی همکاران ما […]

فت فتو/کرمان معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از آماده‌باش نیروهای شهرداری برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از وزش طوفان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش فت فتو، محمدعارف پوراسدالهی گفت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد و طوفان شدید از بعدازظهر امروز تا اوایل هفته آینده، تمامی همکاران ما در معاونت خدمات شهری، سازمان‌ آتش‌نشانی و فضای سبز در حالت آماده‌باش قرار گرفته اند.

معاون خدمات شهری شهرداری ادامه داد: همه ادوات و تجهیزاتی که برای مقابله با شکستگی درختان و افتادگی داربست ها مورد نیاز است، در آماده باش قرار دارند.

پوراسدالهی از شهروندان خواست هنگام طوفان از تردد غیر ضروری پرهیز کرده و از پارک خودرو در مجاورت درختان خودداری نموده و در صورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند تا با همکاری متقابل این مشکلات رفع یا به حداقل برسد.

انتهای پیام




پیش‌بینی وزش طوفان شدید، شهرداری رفسنجان را آماده‌باش کرد

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی وزش طوفان شدید، شهرداری رفسنجان را آماده‌باش کرد