پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان/ باز باران

فت فتو/کرمان رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه( ۱۲ بهمن ماه) بارندگی برای شمال، مرکز و غرب استان کرمان پیش بینی می شود اما نسبت به بارش های قبل خفیف تر است. حمیده حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فت فتو درباره وضعیت جوی استان کرمان […]

فت فتو/کرمان رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه( ۱۲ بهمن ماه) بارندگی برای شمال، مرکز و غرب استان کرمان پیش بینی می شود اما نسبت به بارش های قبل خفیف تر است.

حمیده حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فت فتو درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری پدیده غالب، وزش باد نسبتا شدید در بخش هایی از استان به ویژه در شرق و بخش هایی از غرب و شمال غرب را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از بعدازظهر روز چهارشنبه( ۱۲ بهمن ماه) بارندگی برای شمال، مرکز و غرب استان کرمان پیش بینی می شود اما نسبت به بارش های قبل خفیف تر است.

حبیبی با اشاره به اینکه روند افزایشی دما را از امروز در استان خواهیم داشت، گفت: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز یک درجه زیر صفر بود و حداکثر به ۱۴ درجه سانتیگراد می رسد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین و منوجان روز گذشته با دمای ۱۸ درجه گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام




پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان/ باز باران

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان/ باز باران