پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای روز طبیعت در سطح شهرستان رفسنجان

فت فتو/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رفسنجان از آمادگی دستگاههای اجرایی شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) خبر داد. به گزارش فت فتو، علی آرمان در حاشیه جلسه هماهنگی روز طبیعت، اظهار کرد: گشت های پلیس راه، اورژانس، راهداری، هلال احمر، منابع طبیعی، آتش نشانی و نیروی […]

فت فتو/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رفسنجان از آمادگی دستگاههای اجرایی شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) خبر داد.

به گزارش فت فتو، علی آرمان در حاشیه جلسه هماهنگی روز طبیعت، اظهار کرد: گشت های پلیس راه، اورژانس، راهداری، هلال احمر، منابع طبیعی، آتش نشانی و نیروی انتظامی در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شهرستان مستقر خواهند شد و آماده راهنمایی و ارائه خدمات به مردم خواهند بود. 

وی بیان کرد: امسال نیز مطابق سالهای قبل و در راستای ارائه خدمات به مردم فهیم شهرستان شهرداری ها اقدام به توزیع پاکت های زباله در خروجی شهرها و دریافت آنها در برگشت از مناطق گردشگری خواهند نمود و جوایز ارزشمندی نیز پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تفاوت شرایط در سال جاری، تردد ها و حضور مردمی بیشتری برای این روز پیش بینی می گردد که امیدواریم مردم خوب شهرستان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفر ایمنی برای خود و سایرین رقم بزنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رفسنجان تأکید کرد: حسب اعلام پلیس راه شهرستان در روز طبیعت تردد موتورسیکلت و کامیون در جاده های اصلی ممنوع می باشد و با وانت بارهایی که اقدام به سوار کردن افراد در قسمت بار نمایند برخورد خواهد شد.

آرمان خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد ایمنی در تردد ها و حفظ امنیت مردم عزیز شهرستان در مبادی خروجی  و ورودی شهررفسنجان  ایست و بازرسی نیروی انتظامی مستقر خواهد بود و ضمن کنترل افراد مشکوک با فعالیت مخاطره آمیز احتمالی اشخاصی که سوء مصرفی داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار رفسنجان ادامه داد: به مهمانان روز طبیعت توصیه می شود از هر گونه پخش زباله در محیط زیست و قطع درختان و صدمه به گیاهان خودداری نموده و مراقبت لازم را هنگام ایجاد آتش و خاموش نمودن کامل آن به عمل آورند و در صورت مشاهده آتش سوزی در مراتع مراتب را با شماره ۱۵۰۴ به منابع طبیعی گزارش نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک زیاد در پایان روز به مردم عزیز شهرستان توصیه می گردد زمان برگشت خود را مدیریت نموده و از به تاخیر انداختن آن تا پاسی از شب خودداری کنند.

انتهای پیام




پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای روز طبیعت در سطح شهرستان رفسنجان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای روز طبیعت در سطح شهرستان رفسنجان