پیش‌بینی بارش باران و برف در استان کرمان/ وزش باد شدید در برخی مناطق

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعد ازظهر فردا(دوشنبه) با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق نیمه […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعد ازظهر فردا(دوشنبه) با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق نیمه شمالی خواهیم بود.

فهیمه راستی امروز ۲۰ اسفندماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در برخی مناطق شرقی، جنوب شرقی و غربی استان وزش بادهای نسبتاً شدید را خواهیم داشت.

وی افزود: در همین مدت بارش پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی و شرقی دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: فردا صبح(دوشنبه) وزش بادهای نسبتاً شدید در اغلب مناطق و از بعد ازظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق نیمه شمالی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با توجه به شدت و میزان بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی مناطق وجود دارد.

راستی اظهار کرد: از ظهر روز سه شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اما با وزش بادهای نسبتاً شدید در سطح استان خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا در اغلب مناطق به ویژه مناطق نوار شرقی انتظار می‌رود.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً پایدار و آرام  برای اغلب مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود. به لحاظ دمایی نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما در اغلب مناطق را خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در پایان بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۹- سردترین و شهداد و فهرج روز گذشته با دمای ۲۸ درجه گرمترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام




پیش‌بینی بارش باران و برف در استان کرمان/ وزش باد شدید در برخی مناطق

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی بارش باران و برف در استان کرمان/ وزش باد شدید در برخی مناطق