پیروزی پرسپولیس برابر مس کرمان در نیمه اول

شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر تیم انتهای جدولی مس کرمان را با پیروزی به پایان بردند. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم […]

شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر تیم انتهای جدولی مس کرمان را با پیروزی به پایان بردند.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم مس این شهر رفت که نیمه اول این بازی ۲ بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

در این دیدار که از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر برگزار شد، پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی عبدی به میدان رفت.

سفیدپوشان پرسپولیس که برای ماندن در نزدیکی استقلال و سپاهان به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند، هر چند در دقایق ابتدایی تحت فشار حملات تیم میزبان قرار گرفتند اما در ادامه نبض بازی را در اختیار گرفتند و حملاتی را روی دروازه مس انجام دادند.

شاگردان گل محمدی در دقیقه ۲۲ به گل نخست خود رسیدند و سعید صادقی با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه دروازه مس را باز کرد. چهار دقیقه بعد فرار مهدی عبدی به سمت دروازه به خطای شهدادنژاد دروازه بان مس درون محوطه جریمه همراه شد تا کوپال ناظمی داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد.

گئورگی گولسیانی در دقیقه ۲۶ با ضربه ای دقیق و برخلاف حرکت دروازه مس این ضربه پنالتی را به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد تا خیال گل محمدی برای رسیدن به پیروزی در نیمه اول راحت شود.

کد خبر ۵۷۵۵۰۳۶




پیروزی پرسپولیس برابر مس کرمان در نیمه اول

منبع: مــهر
? پیروزی پرسپولیس برابر مس کرمان در نیمه اول