پیروزی مس رفسنجان برابر هم استانی/ مس کرمان به منطقه خطر رسید

شکست مس کرمان مقابل همنام رفسنجانی اش شرایط این تیم را دشوارتر از همیشه کرد. به گزارش نذیر کرمان، دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر میزبان رفسنجانی همراه بود. محسن آذرپاد (۱۸) روی پاس […]

شکست مس کرمان مقابل همنام رفسنجانی اش شرایط این تیم را دشوارتر از همیشه کرد.

به گزارش نذیر کرمان، دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر میزبان رفسنجانی همراه بود.

محسن آذرپاد (۱۸) روی پاس گاودین منشأ توانست تک گل سه امتیازی مس رفسنجان را به ثمر برساند تا همنام کرمانی خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

مس رفسنجان با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد تا فاصله خود را با گل گهر کمتر کند و امیدوار به کسب جایگاه چهارم در چند هفته پایانی شود. در سوی دیگر برد پرگل شب گذشته صنعت نفت آبادان باعث شد تا این تیم ۲۰ امتیازی شود و حالا مس کرمان نفس‌های آبادانی‌ها را پشت سر خود برای فرار از منطقه سقوط احساس کند.

فرزاد حسین خانی که تیمش مدت هاست طعم برد را نچشیده است باید در سه دیدار باقیمانده تمام تلاش خود را به کار بندد تا مانع از بازگشت مس کرمان به لیگ دسته اول شود.

کد خبر ۵۷۶۲۴۵۵




پیروزی مس رفسنجان برابر هم استانی/ مس کرمان به منطقه خطر رسید

منبع: مــهر
? پیروزی مس رفسنجان برابر هم استانی/ مس کرمان به منطقه خطر رسید