پیروزی خیبر و مس در هفته دوازدهم/ رقابت مدعیان لیگ یک جدی‌تر شد

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و مس کرمان مقابل مهمانان خود به پیروزی رسیدند. به گزارش فت فتو هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران بعدازظهر شنبه با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی ملوان بندر انزلی در تهران برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد. تیم رده دومی فوتبال […]

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و مس کرمان مقابل مهمانان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش فت فتو هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران بعدازظهر شنبه با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی ملوان بندر انزلی در تهران برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد.

تیم رده دومی فوتبال آرمان گهر در خانه پارس جنوبی جم برابر این تیم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا یکی از عجیب‌ترین نتایج‌ هفته رقم بخورد.

هم‌چنین ویستا توربین تهران توانست در نخستین تجربه مربیگری علی لطیفی روی نیمکت شهرداری آستارا این تیم را در خانه با یک گل شکست دهد و اوضاع خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

خوشه طلایی ساوه در خانه خود برابر شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه ۵ بر یک پیروز شد. هم‌چنین در یکی از پر گل‌ترین بازی‌های هفته در خرم‌آباد خیبر توانست با نتیجه ۳ بر ۲ ماشین سازی انتهای جدولی را شکست دهد و به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بازگردد.

استقلال خوزستان در خانه با تک گل فرشاد جانفزا توانست شهرداری همدان را شکست داد و هم‌چنان شانس خود را برای بازگشت به لیگ برتر بالا نگه دارد. مس کرمان، یکی از بالانشینان جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران توانست با گل‌های مهرداد آوخ و امین کاظمیان رایکا بابل را شکست دهند. این نخستین تجربه مربیگری علی لطیفی در رایکا بابل پس از حضور پیروز قربانی در این تیم بود که با شکست به پایان رسید. استقلال ملاثانی نیز با تک گل رضا رضایی برابر شمس آذر قزوین به اتمام رسید.

در آخرین دیدار هفته نیز مثل شهربابک در خانه مقابل قشقایی شیراز با تساوی یک بر یک شد روند بد تیم شیرازی ادامه داشته باشد. افشین امیری برای قشقایی علیرضا قاسمی برای مثل شهربابک گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران ملوان بندرانزلی هم‌چنان بدون باخت و با ۲۴ امتیاز صدرنشین است. مس کرمان با ۲۳ و استقلال خوزستان با ۲۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. هم‌چنین خیبر خرم‌آباد با ۲۰ و قشقایی شیراز با همین تعداد امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند. در انتهای جدول نیز ماشین سازی تبریز با ۳ امتیاز در رده هجدهم جدول ۱۸ تیمی جدول قرار دارد و شاهین شهرداری بوشهر با ۴ امتیاز در رده هفدهم است.

انتهای پیام




پیروزی خیبر و مس در هفته دوازدهم/ رقابت مدعیان لیگ یک جدی‌تر شد

منبع: ایــسنا
?پیروزی خیبر و مس در هفته دوازدهم/ رقابت مدعیان لیگ یک جدی‌تر شد : اخبار استان کرمان – ورزشی