پیروزی بسکتبال ذوب‌آهن در جدال نزدیک با کاله/ زنگنه و کاظمی دبل دبل کردند

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی نزدیک، با درخشش ستاره‌هایی چون زنگنه و کاظمی موفق به شکست تیم کاله آمل شد. به گزارش فت فتو، در جریان بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز(شنبه) ۱۱ دی ۱۴۰۰ دو دیدار از گروه الف مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم‌های مس کرمان […]

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی نزدیک، با درخشش ستاره‌هایی چون زنگنه و کاظمی موفق به شکست تیم کاله آمل شد.

به گزارش فت فتو، در جریان بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز(شنبه) ۱۱ دی ۱۴۰۰ دو دیدار از گروه الف مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم‌های مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان برابر رقیبان خود به برتری دست یافتند.

در دیدار نخست دو تیم خانه بسکتبال خوزستان و مس کرمان مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در پایان، شاگردان محمدرضا اسلامی موفق شدند در یک بازی راحت با حساب ۹۴ – ۵۵ حریف خود را شکست دهند. مس کرمان هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۷-۱۶، ۱۹-۱۲، ۲۳-۱۰ و ۲۵-۱۷ با برتری پشت سر گذاشت.

در پایان این بازی، اصغر کاردوست، سنتر ملی‌پوش و کار کشته مس کرمان با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۲۷ بهترین بازیکن زمین شد.

در بازی حساس امروز اما ذوب‌آهن اصفهان با هدایت فرزاد کوهیان به مصاف کاله آمل رفت که موفق شد در پایان یک جدال نزدیک، با ۶ امتیاز اختلاف ۸۸ – ۸۲ پیروز میدان شود. ذوب‌آهن کوارترهای دوم و چهارم بازی را ۳۲-۲۰ و ۲۴-۱۶ پیروز شد تا با وجود شکست ۱۲-۲۶ در کوارتر سوم و تساوی ۲۰-۲۰ دو تیم در کوارتر نخست، برنده بازی شود.

در پایان این بازی، آرمان زنگنه، فوروارد و ستاره ملی‌پوش اصفهانی‌ها با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تأثیرگذاری ۳۸ بهترین بازیکن زمین شد.

ارسلان کاظمی دیگر ملی‌پوش و ستاره ذوب‌آهن با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۹ ریباند و ۳ پاس گل موفق به ثبت دبل دبل شد تا با تأثیرگذاری ۲۳، دیگر ستاره این بازی شود.

انتهای پیام




پیروزی بسکتبال ذوب‌آهن در جدال نزدیک با کاله/ زنگنه و کاظمی دبل دبل کردند

منبع: ایــسنا
?پیروزی بسکتبال ذوب‌آهن در جدال نزدیک با کاله/ زنگنه و کاظمی دبل دبل کردند : اخبار استان کرمان – ورزشی