پیروزی استقلال تهران مقابل خوزستان در یک نیمه عجیب

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با برتری پایتخت نشینان به پایان رسید. به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ بیست‌وسوم امروز جمعه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم رفتند که نیمه […]

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با برتری پایتخت نشینان به پایان رسید.

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ بیست‌وسوم امروز جمعه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید. گوستاوو بلانکو (۴۱) برای استقلال تهران گلزنی کرد.

آسو رستم محمد از استقلال خوزستان توسط بنیادی فر داور بازی با کارت زرد جریمه شد.

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، آسو رستم محمد، متین کریم‌زاده(۴۵ علیرضا کاظمی)، حسین ساکی، دوستون تورسونوف، ساویو روبرتو، حسین احمدی، علیرضا خوشکفا و عثمان اندونگ.

ترکیب استقلال تهران:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، جلال‌الدین ماشاریپوف

بازی هجومی دو تیم تلاش برای گلزنی

بازی دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان در شرایطی برگزار شد که چمن غدیر اهواز شرایط مناسبی نداشت و پیش از بازی مسؤولان تیم استقلال این موضوع را به مسؤولان برگزار کننده بازی اعلام کردند. دو تیم از همان دقایق ابتدایی بازی فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار دادند تا در دقایق ابتدایی بتوانند به گل برسند.

حمله بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داشت و توپ ارسالی بازیکنان این تیم به جناح چپ آقایی پور مهاجم آبی‌های خوزستان در دقیقه ۵ صاحب توپ شد که شوت پشت محوطه جریمه این بازیکن را سید حسین حسینی دروازه‌بان آبی پوشان تهرانی دراز کش توپ را در اختیار گرفت تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

قطع پروژکتورهای ورزشگاه و توقف بازی

بعد از حمله خوزستانی‌ها در دقیقه ۷ بازی بخشی از پروژکتورهای ورزشگاه غدیر اهواز خاموش شد تا داور این بازی را متوقف کند. بازیکنان دو تیم به دلیل طولانی شدن خاموشی پروژکتورهای ورزشگاه برای گرم ماندن با یکدیگر در زمین به پاس کاری پرداختند.

موقعیتی که مهاجم آرژانتینی از دست داد

بازی که پس از ۱۰ دقیقه توقف به دلیل خاموش شدن پروژکتورهای ورزشگاه غدیر اهواز از سر گرفته شد و دو تیم باز هم بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند. آبی پوشان پایتخت از سمت راست توسط حردانی حمله‌ای را تدارک دیدند که ارسال این بازیکن در دقیقه ۱۹ ضربه سر ناقص بلانکو را در بر داشت که پس از برخورد به مدافعان خوزستانی‌ها به کرنر رفت.

در ادامه کرنر ارسالی بازیکنان استقلال به روی دروازه را مدافعان برگشت دادند که توپ در دقیقه ۲۱ به رافائل سیلوای برزیلی رسید و اقدام به شوت زنی کرد که توپ این بازیکن از کنار دروازه به شکل خطرناک به بیرون رفت.

شکستن یخ بازی توسط بلانکو

بازیکنان استقلال که دقایقی از بازی توپ و زمین را در اختیار داشتند سرپا حمله بودند تا بتوانند قفل دروازه خوزستانی‌ها را بشکنند. تداوم داشتن حملات شاگردان نکونام به روی دروازه همتای خوزستانی باعث شد تا از سمت چپ حرکتی را که آغاز کرده بودند توسط ماشاریپوف به محوطه جریمه برسند. ارسال این بازیکن به روی دروازه را گوستاوو بلانکو با یک ضربه سر دقیق در دقیقه ۴۱ به گل تبدیل کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود آبی پوشان تهرانی شود.

بعد از گل اول شاگردان نکونام عقب نشستند و این بار بازیکنان استقلال خوزستان بودند که فشار زیادی را روی دروازه پایتخت نشینان آوردند تا گل مساوی را به ثمر برسانند اما تلاششان بی نتیجه ماند تا بازی در نیمه اول با برتری آبی‌های پایتخت به پایان برسد.

کد خبر ۶۰۴۹۶۰۷




پیروزی استقلال تهران مقابل خوزستان در یک نیمه عجیب

منبع: مــهر
? پیروزی استقلال تهران مقابل خوزستان در یک نیمه عجیب