پیروزی ارزشمند ملوان در اصفهان/ تساوی مس و پیکان مقابل میهمان‌ها

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به پیروزی خارج از خانه مهمی در شروع دور برگشت لیگ برتر فوتبال رسید. به گزارش نذیر کرمان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز پیگیری می‌شود که سه دیدار از ساعت ۱۵، همزمان با تهران در اصفهان و رفسنجان نیز پیگیری شد. تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه […]

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به پیروزی خارج از خانه مهمی در شروع دور برگشت لیگ برتر فوتبال رسید.

به گزارش نذیر کرمان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز پیگیری می‌شود که سه دیدار از ساعت ۱۵، همزمان با تهران در اصفهان و رفسنجان نیز پیگیری شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست بازی با پیکان در تهران با تک گل محمدرضا آزادی (۳۰) توانست با ضربه سر گلزنی کند اما در نیمه دوم حامد پاکدل (۵۵) گل تساوی را برای تیم میزبان به ثمر رساند تا دو تیم تن به تساوی در شروع دور برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ بیست و سوم دهند.

پیکان با این تساوی ۱۲ و نساجی ۱۱ امتیازی شدند تا همسایه همدیگر در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول باقی بمانند.

ذوب آهن اصفهان میزبان ملوان بندرانزلی بود که با وجود تصمیم بحث برانگیز سیدرضا مهدوی داور مسابقه مبنی بر خطای مدافع ملوان روی بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه و اعلام پنالتی به سود میزبان نتوانست گلی را به ثمر برساند. شایان مصلح در دقیقه ۴۱ پشت توپ ایستاد که حبیب فرعباسی به خوبی توانست آن را دفع کرده و مانع بازشدن دروازه ملوان در نیمه اول شود. در دقایق پایانی همین نیمه نیز محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گرفت که نتوانست دروازه انزلی چی ها را باز کند.

در نیمه دوم انزلی چی ها با دفاع مستحکم توانستند از ضد حملات خود بالاخره در دقیقه ۸۶ استفاده کنند و رضا جعفری تک گل میهمان را مقابل شاگردان محمد ربیعی در ذوب آهن به ثمر برساند.

ملوان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد تا در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. ذوب آهن نیز ۲۵ امتیازی ماند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

بازی تیم‌های مس رفسنجان و هوادار نیز بدون گل به پایان رسید تا تنها یک گل سهم ۶ تیم در سه بازی همزمان باشد. مس اولین امتیاز خود را با محرم نویدکیا گرفت تا آنها با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم قرار بگیرند.

کد خبر ۶۰۲۵۳۸۲


مهدی مرتضویان




پیروزی ارزشمند ملوان در اصفهان/ تساوی مس و پیکان مقابل میهمان‌ها

منبع: مــهر
? پیروزی ارزشمند ملوان در اصفهان/ تساوی مس و پیکان مقابل میهمان‌ها