پی‌جویی‌های پلیسی منجر به کشف ۲۴۷ کیلو شیشه شد 

فت فتو/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه ، ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم از منزلی در شهر کرمان خبر داد.  سرهنگ علیرضا سوری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه یا مواد مخدر […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه ، ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم از منزلی در شهر کرمان خبر داد. 

سرهنگ علیرضا سوری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه یا مواد مخدر استان در تاریخ ۱۳ فروردین  ماه جاری هنگام کنترل خودرو های عبوری در ایست و بازرسی مرصاد، ۸۶ کیلو شیشه را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و به منظور ریشه یابی پرونده و شناسایی مالکان اصلی موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهمان اصلی را شناسایی کردند.

وی افزود: سه اکیپ از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به مخفیگاه شناسایی شده متهمان در شهر کرمان مراجعه و پس از هماهنگی قضائی به منزل وارد شده و در بازرسی از محل و از جاساز تعبیه شده در سقف منزل ۲۴۴کیلو و ۸۳۵گرم شیشه که در قوطی های مخصوص بسته بندی شده بود و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.
این مقام ارشد پلیس استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ موجود در محل نیز ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه کشف شد،بیان داشت: در این رابطه ۲ خودرو پژو پارس و مزدا دو کابین نیز که برای حمل مواد مخدر استفاده می شد توقیف شدند.
وی گفت: در ادامه ماموران ۲ منزل دیگر که محل عبور و مرور قاچاقچیان مرتبط با این محموله بود را بازدید و ۱۰ عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه کارت خوان را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در این عملیات تصریح کرد: مواد مخدر شیشه از مرزهای شرقی کشور وارد و متاسفانه بلای خانمان سوز جوانان کشور عزیزمان است  که پلیس با تمام قوا تلاش می کند که قاچاقچیان را ناکام کند.

انتهای پیام




پی‌جویی‌های پلیسی منجر به کشف ۲۴۷ کیلو شیشه شد 

منبع: ایـسنا
? پی‌جویی‌های پلیسی منجر به کشف ۲۴۷ کیلو شیشه شد