پیام گرامیداشت ۹ دی توسط مدیر آموزش و پرورش راور

مدیر آموزش و پرورش راور به مناسبت گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت پیامی صادر کرد. به گزارش “فت فتو“؛ غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه روز بصیرت پیامی به شرح ذیل صادر کرد: بسمه تعالی خطوطی غرورآفرین در صفحات ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایران، حک گردیده است […]

مدیر آموزش و پرورش راور به مناسبت گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت پیامی صادر کرد.

به گزارش “فت فتو“؛ غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه روز بصیرت پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

خطوطی غرورآفرین در صفحات ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایران، حک گردیده است که حضور ملتی بصیر و آگاه را روایت می کند.

ملتی منسجم و یکپارچه که با میثاقی مستحکم و عشقی مقدس به ولایت فقیه و خاک قدسی زادگاه خویش، پاسدار آرمان های متعالی و اهداف والای انقلاب اسلامی هستند.

یکی از این خطوط ماندگار تاریخ ،در حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ رقم خورد. در آن شرایط که تیرگی فتنه قصد پوشاندن آفتاب تابناک اسلام ناب محمدی و انوار ولایت را داشت، حضور حماسی و فریاد رسای هزاران مرد و زن مومن، پرده ی تیرگی را درید و غبار جهل و غفلت را کنار زد و ملت بیدار و فهیم ایران بار دیگر با پیر مراد و رهبر عالیقدرشان بیعتی عاشقانه نمودند.

بدینوسیله حماسه جاودانه نهم دیماه و روز بصیرت را گرامی داشته و خداوند بزرگ را شاکریم که در شاهراه هدایت معصومین علیهم السلام و در سایه پرچم اسلام و جمهوری اسلامی و با اقتدا به فقیهی فرزانه و شجاع، گام برمی داریم و عضوی از پیکره ی عظیم ملتی آگاه و آزاده هستیم.

امید که همه ما با تبعیت محض از مقام مقدس ولایت فقیه، در بندگی پروردگار و خدمت رسانی به هم میهنان عزیز خویش ثابت قدم و استوار باشیم.

انتهای پیام/راور




پیام گرامیداشت ۹ دی توسط مدیر آموزش و پرورش راور

منبع:آرمـان
? پیام گرامیداشت ۹ دی توسط مدیر آموزش و پرورش راور