پیام مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کرمان به‌مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز»

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته «قرآن، عترت و نماز» را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است. «اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) انسان […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته «قرآن، عترت و نماز» را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است.

«اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است.

مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

انسان با تمسک به کتاب وحی، تلاوت و تدبر در آیات نورانی و سرلوحه قرار دادن دستورات آن در زندگی، در وادی معرفت گام می‌نهد و رهسپار معراج سعادت می‌شود چرا که آیات الهی، چشمه سار زلال و پر برکت ایمان و یقین، صفا بخش ضمیر پاک دلان است و جام دل‌ها از کوثر کتاب وحی سیراب، در ترنم آسمانی آوای دلنشین و نسیم روحبخش این سروش غیبی جلا یافته و از خورشید عرفان روشنایی می‌گیرد.

ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز، از جدیت و همت در خور تحسین همکاران محترم حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره‌کل و تمامی معاونان و مربیان پرورشی و معلمان دینی و قرآن سخت‌کوش و پرتلاش در سراسر استان در اجرای مطلوب طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با همراهی فرهنگیان گرانقدر، خانواده‌های محترم و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت زمینه ارتقای معرفت و بصیرت دینی و اجرای بهینه فعالیت‌های پرورشی درون و برون آموزشگاهی با محوریت برنامه‌های قرآن، نماز، عترت، توسعه فرهنگ نماز، تقویت انس با قرآن مجید بیش از پیش فراهم شود.»

 

انتهای پیام




پیام مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کرمان به‌مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز»

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پیام مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کرمان به‌مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز»