پیام قدردانی رئیس آموزش و پرورش راور از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان

غلامرضا محمودی با صدور پیامی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد. به گزارش “فت فتو“؛ غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهرستان راور جهت شرکت در راهپیمایی روز دانش آموز قدردانی کرد.  در پیام محمودی آمده […]

غلامرضا محمودی با صدور پیامی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

به گزارش “فت فتو“؛ غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهرستان راور جهت شرکت در راهپیمایی روز دانش آموز قدردانی کرد.

 در پیام محمودی آمده است؛

بسمه تعالی

بینش، معرفت و هوشیاری ملت بصیر و فهیم ایران که بر جهانیان پوشیده نبوده و نیست در ایامی چون امروز که سیزده آبان‌ماه بود باز هم به زیبایی جلوه‌گر گشت.

امروز مردم همیشه در صحنه باب‌الرضای راور به ویژه فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز مثل سال‌های قبل با حضوری گسترده و پرشور، بیعت خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکرار نموده و برائت خویش را از دشمنان زبون اسلام و میهن اعلام نمودند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این اقتدار و هوشیاری، از حضور گسترده همشهریان گرامی، فرهنگیان متدین و دانش آموزان فهیم شهرمان در نماز عبادی سیاسی جمعه و راهپیمایی سیزده آبان تقدیر و تشکر نموده و از باریتعالی سلامتی و سعادت روزافزون برای همگان مسالت دارم.

انتهای پیام/راور




پیام قدردانی رئیس آموزش و پرورش راور از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان

منبع:آرمـان
? پیام قدردانی رئیس آموزش و پرورش راور از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان