پیام زینی وند در پی درخشش کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات آسیایی

استاندار کرمان در پیامی کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره از سوی کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ را تبریک گفت. به گزارش فت فتو از کرمان، در پی کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره از سوی کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ علی زینی وند استاندار کرمان […]

استاندار کرمان در پیامی کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره از سوی کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ را تبریک گفت.

به گزارش فت فتو از کرمان، در پی کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره از سوی کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ علی زینی وند استاندار کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ورزشکاران استان کرمان نقش تاثیرگذار و تعیین کننده در سرنوشت ورزشی کشور دارند و در مجموع رشته‌های انفرادی و گروهی همواره منشاء افتخارآفرینی بوده اند.

حضور توانمند و تحسین برانگیز کاراته کا‌های مس کرمان با کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا، موجب فخر و مباهات مردم قهرمان پرور و قدرشناس استان و نشانه شایستگی و تلاش‌های بی‌وقفه جوانان قهرمان استان کرمان در فتح قله‌های افتخار است.

امید است با برنامه‌ریزی و استفاده از امکانات استان برای ارتقای زیرساخت و توازن‌بخشی سرانه ورزشی در مجموع استان، شاهد پیوستگی در تکرار افتخارات و تاریخ‌سازی ایران توسط ورزشکاران غیور و برومند دیار سردار دل‌ها باشیم.

اینجانب افتخار آفرینی ورزشکاران کرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ را به قهرمانان پرتلاش و خانواده محترمشان، مربیان زحمتکش، جامعه ورزشی استان و مردم قهرمان پرور استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ تندرستی، بهروزی و تداوم موفقیت و پیروزی همه ورزشکاران استان را در فتح سکو‌های قهرمانی مسئلت می‌نمایم.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان مردان و زنان در دو بخش کاتا و کومیته از شنبه ۲۷ آذرماه آغاز شده است و تا اول دی با حضور ورزشکاران بیست و نه کشور در شهر آلماتی قزاقستان ادامه دارد.

ساجده جهانشاهی و فاطمه زهرا سعیدآبادی در بخش بانوان و ابوالفضل همدمجو، امیرحسین معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور کاروان ورزشی کاراته ایران را همراهی می‌کنند.

فاطمه زهرا سعیدآبادی در بازی نهایی با شکست حریف اردنی خود با نتیجه ۵ بر ۰ موفق به کسب مدال طلا این مسابقات شد.

ساجده جهانشاهی دیگر کاراته کای تیم مس کرمان که در رقابت‌های کاتا انفرادی نوجوانان شرکت کرده است، در فینال مسابقات نیز با امتیاز ۲۴.۲۲ و غلبه بر حریف قزاقستانی خود مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در بخش پسران و در رقابت‌های کومیته نوجوانان و در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم ابوالفضل همدمجو کاراته کای مس کرمان در دیدار نهایی با شکست رقیب خود از کشور کویت به مدال طلا رقابت‌ها دست پیدا کرد.

در رده سنی جوانان و در رقابت‌های کاتا انفرادی امیر حسین معین الدینی مدال نقره مسابقات را از آن خود کرد.

تیم کاتا جوانان مس کرمان نیز در مسابقات تیمی با حضور امیر حسین معین الدینی، ابولفضل شیخ شعاعی و ابولفضل فرامرزپور در دیدار پایانی برابر حریفان خود از کشور کویت قرار گرفتند که در این رقابت نیز با امتیاز ۲۴.۴۲ به برتری دست یابند و مدال طلا را کسب کردند.

انتهای پیام/ب




پیام زینی وند در پی درخشش کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات آسیایی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? پیام زینی وند در پی درخشش کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات آسیایی