پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حقیقتاً نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است که با حرکت‌های هدفمند و هوشمندانه توانسته امنیت و احساس امنیت را به خوبی در جامعه برقرار کند. به گزارش فت فتو از کرمان، یدالله موحد، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به مناسبت […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حقیقتاً نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است که با حرکت‌های هدفمند و هوشمندانه توانسته امنیت و احساس امنیت را به خوبی در جامعه برقرار کند.

به گزارش فت فتو از کرمان، یدالله موحد، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان سبزپوش و راست قامت این سرزمین در ردای سربازان جان برکف عرصه امنیت و آرامش، یکی از بزرگترین سرمایه‌های این نظام الهی هستند که با نگاه مکتبی و دینی و با اراده‌ای پولادین مصداق أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم شده‌اند تا هیچ اندیشه ناصوابی نتواند راه به کیان اعتقادی و امنیت موجود جامعه باز کند و از این رو است که نام پلیس در جای جای صحیفه انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای این نظام مقدس، درخشان و پرتلالو است.

نیروی انتظامی حقیقتاً نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است که با حرکت‌های هدفمند و هوشمندانه توانسته امنیت و احساس امنیت را به خوبی در جامعه برقرار کند و از این رو است که مردم نیز همواره همراه و همقدم نیروهای انتظامی بوده‌اند و به یقین پشتوانه مردمی نیروی انتظامی جایگاهی عظیم به این نیروی مقتدر و کوشا بخشیده است.

نیروی انتظامی نیز در اوج اقتدار و عزت خود، اخلاق‌مداری و مردم محوری را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا موازنه امنیت و آرامشِ مردم محور به بهترین شکل ممکن محقق شده و نیرویی مقتدر، هوشمند، به روز و مردمی در تراز انقلاب اسلامی ایران شکل گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و از خدمات بی‌دریغ و بی‌وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان کرمان قدردانی می‌نمایم.

امید آن دارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.»

انتهای پیام




پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی